Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

betulke klu tersedak tuh maksudnyerrr...

ader org ngumpat pasal kitew?
haaaa???

biar betoi!!! haahhaha
tp mmg itu yg mak aku penah ckp la..

sampai skunk, klu aku tersedak je,
mulela aku mengomel~
"uik! sape mengumpat aku nihhah??? woOOoo memang..tut..tut..tut.."
wah! terpakse aku sensored kan kata2 itu
takot mata korang tumboh bisol plak kang hiks

tak.bukan ape, aku time tuh penah test power!
begini critew nyer.......

sesambil tengok tv3,Cnta Balqis,
akupon ape lagih memulakan buat ketupat pasal kak cik aku
ngan sepupu aku yg jugak tengah kusyuk tgok cinta balqis 
(mak aku?kompom la sambil berbaring menikkmati crite
fav die nih hahaha)
padahal si kakcik aku tuh kat dapor je pon~~..haks

sesambil wat ketupat tuh, aku pandang kakcik aku yg ngah
kusyuk basuh pinggan... ermm..
kitorang ngumpat lagih...xpuas ati! aku toleh pandang kakcik 
aku sekali lagih..
erm... "XDER PON!!!!
KAKCIK AKU XTERSEDAK PON~~!!
mama tipuuuuuu~"

mak aku ape lagih, ternganga dan buat muke pelik
agak2 mak aku ingat aku sawan kot! aiyooo

hehe
cya!

post signature

2 komen best!:

naz said...

hahhaa apakah?

applesakura said...

hehehehehe..apakaha? heheheh peninkk kan?? sebab fara pon ngah penink nih hehehe

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!