Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

aku xbapew nk paham...boleh tolong pahamkan aku?



kenapakah aku xpaham????arrrghhhh
seriusly aku xpaham weiiii

arituh...(ntah bapelame yg dulu....)
aku lepak mcD..makan laaa ofcouse..xkan sidai baju pulakkan~~~
kat Alamanda...

elok aku melabohkan ponggong aku dikusi mcD...kelihatan
sepasang couple dikusi sebelah aku.. relex..
mata ligat melihat deretan org ngah beratur..( yaa ampun.. nk makan pon kene beratur..)
mata je katsana beb..telinge aku tengah sibok skodeng perbualan
couple 2 ekor nih..

si lelaki : yank..awak la g bli.
si gadis  : silent mode
si lelaki : awkkan dah pandai buat keputusan skunk g la bli
si gadis bangun dan....
si lelaki : sayer nk burger yg xder cheese tau!
si gadis menganggukkan kepalanya...
si lelaki : ingat!!

woooooooooooooooooooooooo.... hati aku dah terbakar...

ingat pompuan tuh kuli batak ko ke bodoh??!

awek tuh kembali ke meja membawa 2burger + 2 air

si lelaki : sos tomato skali yek..
si gadis berjalan ketempat sos.... dan pulang ke meja mbawa sos...
dikiri dan kanan tapak tangannya.... 

kecian aku tengok...
selesai makan...aku ngan member aku borak2kosonglaaa
sebenarnyer kitorang nk tengok, apelagih tugasan2 yg perlu dilakukan gadis
tersebut kpd JANTAN koporat tersebut... (dh la xhansem atoiiii)
dan seperti yg dijangkaaaa......

gadis itu bangun dan berjalan ke arah kaunter...
amek tisu...

wooooooooooooooooo...
mcm lelaki itu "gadis", dan gadis itu "lelaki" pulak..
dunia dah terbalik kotttttt~

----------------------------------------------

mengapakah adanya gadis yg sebegituh????
aku bertanya kpd kwan aku...yg juga seorang lelaki...
sebab2 gadis2 tersebut berkelakuan BODOH sepeti itu adalah 
3 kemungkinan kerana :-

1. kemungkinan besar lelaki tuh kaya raya.. 
2. pompuan tuh ssh nk dpt bf, bler dah dpt tuh, over JAGA laaaa..
3. dan kemungkinan besar... dah sedekah zahir batin kpd lelaki tersebut....

dan...

aku xtau nk nasihat "gadis" yg sebegini....
sebab sgt kecian sama mereka..

----------------------------------------------

selesai makan mcD tersebut
aku berjalan keluar terpinga2...
keciannyer kat ko gadis~~~~~

p/s: dan still...aku masih xpaham~~~~~

applesakura

11 komen best!:

applesakura said...

...
tolong pahamkan aku~waaaaa

zikeryhassan said...

sokong ketiga2 andaian kawan anda :)

applesakura said...

....
ermmmmm....yek??? yelor..
mungkin betoiiii..kasihan sama die...
rase cam nk tampar je itu lelaki~ waaaaaaa

ielamorry said...

=,=" tumpang kesian gak.
alahai. janganla sampai mcm tu skali syg boyfren smpai rela dikulikan T__T

ajim daim said...

aku rase laki tu nk mainkan ppuan tu je..klau die syg,die xkn wat cmtu..n mgkn ppuan tu da sedekah zahir&batin kat jantan tu..so,myb ppuan tu xde pilihan lain..(memandai2 je aku ni.) huhu

@ien_R@z said...

ishh.. nape la pompuan tuh mcm tu..
kot ye pon syg.. takkan la sanggup jd kuli mcm tu.. yg laki tu pon stu.. tak gentleman langsung.. huhu...

opss.. ter'emo plak.. ngeee =P

applesakura said...

...
erm..ajim...begituh la nmpaknyerrr...
tp knpakah perlu pompuan tuh berkelakuan sperti hamba abdi begituuh,,,kot yerr pon dah sedekah sume.. atoiiii...sedeyh~~~

@ien_R@z...erm itulah tuh...makcik epal pon dah teremo dah jugak nih.. atoiiii...laki cmtuh, aku sepak je ponggong die sedas duaaa eeeee...

impish_yatie said...

adoyai...aku pon kdg2 wat cmtu gk kt bf aku..tp berpada2 kot..huhuhu...tak de la aku nk ikot sume...pe la pompuan tu...tak sngke kt bnda stil ade gadis kampung...sedangkn kt kampung sume gadis da cm banda...sgt poyo kn ini sume..=P

applesakura said...

atoiiiii... itulah...
aku senyum dlm kepahitan je apabila terpaksa melihatnya waaaaaaaaaaaaaaa

Fitrihadi.com said...

yang sebetulnya kena buat sama2 la..kalau girl sorang je buat keja, orang kata laki tu hampeh. kalau laki je buat keja, orang kata pompuan tu QC. so better dua2 kerjasama..itu baru sayang..

geram gak dengan laki tu... lembap.. lembik.. lembut..lemah.. lemau.. semua L ar.. dah memang lelaki pemalas..semua nak orang buat kat dia.. woo patut kena reject je

applesakura said...

...
fitrihadi.com
adoiii naya jeeee..itulah tuh... agak xpaham la jugak~ give n take la skit kan?? erm

trima kasih diatas pandangan anda yg sedikit sebanyak dpt memberi diri ini paham~ fuh! tuh bukan lembik segala L..lembik zahir batin tuh namanyerrr patot bg penyepak kat ponggong die eeee hehe

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!