Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

"BROWN" si cumil kuh semoga die tenang di sana.. ermm =(

.BROWN.
nama baby cat family aku..
kecil lagih baru 4bulan usia die.

AKU TERKILAN GILERRR..
sbb aku xsempat snap pic die walaupon SATU!
(ketiadaan kamera..arghhhhh cedeyh giler)

Manja die...gelagat die... aduuuu
cedeyh rase biler teringat~
tdo pon katkatil ngan adik aku...

-------------------------------------------------------------------

SBB KEMATIAN :
Infeksi organ dalaman (kaki patah, pundi kencing rosak..arghhh)

TRAGEDI :
Setengah badan nya digilir sebuah KERETA KELISA IJAU
yg telah seguni disumpah seranah keluarga aku..
terutama adik aku BABY... menanah telinger dengar makian die!

TEMPAT KEJADIAN :
depan MATA KAMI!, depan umah KAMI!
(masih terngiang2 lagih..)

DISAHKAN MATI
di klinik
setelah 2 hari berada di sana...
(mesti sengsara die menahan sakit!!!!!!!
arghhhhhh! rasa nk jerit 1dunia dengar!!!!)

-------------------------------------------------------------------

tapi xperlah..aku REDHA~
lagih pon, xder undang2 nk sabit makhluk pembawak kelisa tuh pon kn..
(tapi JGN BG aku jumpe la kelisa tuh...)

p/s: semoga die tenang di sampingNya..

SYANG KAMOOOO SGT, BROWN!

applesakura

0 komen best!:

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!