Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

Disaat aku mencintaimu -Dadali


Kadang2 kite terlalu  
bz dgn benda2 yg PENTING
 
sehingga 

kite terlupe
ada yg LEBIH PENTING dr yg penting itu





Jangan tinggalkan orang yang kita SAYANG 
untuk orang yang kita suka, 
kerana orang yang kita SUKA akan tinggalkan kita 
untuk orang yang mereka sayang... 

Jangan cuba dapatkan apa yang kita sayang 
tapi 
SAYANGlah dengan apa yang kita ada!

Hidup tak perlu terlalu sempurna, tak perlu terlalu kaya, 
tak perlu terlalu terkenal, 
tetapi selagi masih ada INSAN yang mengingati, 
ia sudah lebih dari mencukupi. 

"...tolong maafkan aku..."

------------------------------------------------

ok! cukup lah cedeyh sikit2..hik3
but video clip n lagu kat atas tuh
sgt wat aku tauching woooooooo
xketinggalan juga seorang kawan aku nih, giler tauching
dgr lagu nih.. abis sume org die promote lagu nih!
PUKULAN pembahagi bayang tuuuu bg die.

"killing song!.." (bak kate die) hehe

apa2pon,
pesanan terakhirkuh utk kome2 skalian,

jgn lupe pakai tali pinggang keselamatan yek
INGATLAH ORG TERSAYANG!
heee caw!

applesakura

5 komen best!:

kiwi wiwi said...

heya fara..lame kiwi x jenjalan kt sini :)
haha lagu ape neh ? x pena dgr tp mcm jiwang jek :p

Astromas said...

Wah..cik apel sedang jiwang.hehe

tp betul ape yg cik apel ckp tu.

Pensel Kontot said...

suke arr lagu neh

miserable (@_@) said...

cik apple, pinjam sket ayat cik apple ye???

applesakura said...

---
heee..ai miserable meyh rm1~ hehehe
yerrr..sila2 nanti sayer terjah blog miserable yek =)

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!