Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

akhirnyaaaa Strive to be happy!


Fuh! lame jugak dah xhupdate blog kan~ wooooo
sibok keje~~~..haish~ (mcm org lain xsibok je kan? hehe)

first of all,
aku nk bgtau....yg bahawa senyer,
I"M HAPPY WITH MY LIFE now!weeeeee


hidup nih mmg laaaa sentiasa stress~
sentiasa dihantui perasaan2 yg kite mmg xnk~
yelah, namepon DUGAAN kan?
klu xder dugaan, camnerlaaaaa nk ader PENGALAMAN~
ye dok???
(hahahahaa...tetibe cam jadi councelor plak) lalala

HAHAHAHHAHAHHA

motif sebenar aku hupdate blog nih sebenarnyer adalah untuk
berkongsi nih, ayat2 power utk2 org2 yg
sedang bercinta dan yg putus cinta~
hah? hehehehe baca jelaaa yek~

aku kidnap nih pon dr buku
diari kawan aku...eh! tapi bukan aku curi2 baca yekkkkk
no no noooooooo hehehe
kata2 nih mmg syarikat yg buat diari tuh print atas diari~
lalalalalallalala

-------------------------------------------------------------

Adakah kamu menangis kerana kesakitannya,
walaupon saat itu die kuat? ITULAH CINTA

Adakah hatimu sakit & hancur ketika die bersedih?
ITULAH CINTA

Apakah kamu menerima kesalahannya kerana itu
sebahagian dari dirinya & siapa dirinya? jika demikian,
ITULAH CINTA

Adakah kamu tertarik dengan orang lain tapi setia dengannya
tanpa penyesalan?... ITULAH CINTA

-------------------------------------------------------------

Persahabatan biasanya berakhir dengan percintaan,
tetapi percintaan tidak pernah berakhir dengan persahabatan.

-------------------------------------------------------------

CINTA AGUNG, adalah
ketika kamu menitiskan air mata dan masih peduli terhadapnya,
ketika dia tidak mempedulikanmu & kamu masih menunggunya
dengan setia,
ketika dia mulai mencintai orang lain & kamu masih mampu
tersenyum seraya berkata "aku turut berbahagia untukmu.."

---------------------------------------------------------

Jadilah seorang wanita yang berada di dalam balang kaca
yang sukar dicapai & sukar untuk dimiliki. Hanya orang yg
tertentu sahaja yang mampu memilikinya.

-------------------------------------------------------------

Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang
tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai
seseorang & kamu tidak menyatakan cintamu kepadanya.

-------------------------------------------------------------

Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal
jika kamu masih mahu mencuba.
Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup.
Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi,
jika kamu masih tidak dapat melupakannya.

-------------------------------------------------------------

Ada 2 titis air mata mengalir di sebuah sungai,
satu titis air mata itu menyapa airmata yg satu lagi.
Saya air mata seorang gadis yang mencintai seseorang lelaki
tetapi telah kehilangannya.

Siapa pula kamu?
Jawab titis air mata ke dua,
Saya air mata seorang lelaki yg menyesal
membiarkan seorang gadis yang mencintai saya
berlalu begitu sahaja..

-------------------------------------------------------------

HAHAHAHAHHAHAA
........

(tolong jangan kata aku nih penjiwang yek~)
walaupon MEMANG SEORANG PENJIWANG~ lalalala

dah2 g sambung keje eh~
bye~


applesakura

4 komen best!:

applesakura said...

---
post menempiaskan stress~ hehe

Amanie Ashraff said...

emm jiwang tp sweet. kumen dari seorang yg tak jiwang :p

Suparyanto said...

Ilustrasi gambarnya bagus sahabat.

applesakura said...

--
amanie..heeee eh? xjiwang yek? hik3..bagus2! give me 5!

Suparyanto..hehe tQ

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!