Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

Motoku terburai + Bli buku baru!

Inilah keadaan moto aku setelah terburai. hahahaha
Sebenarnye, aku telah berjaya menukar tayar moto aku tuh!
menjadi tubeless! hahahahaha lepas nih xpayah lagih la aku asyik tukar tiub baru je bler bocor..biaserlah jalan kat s.alam nih cam tut sikit kan..heeeeeeee




NEW ADVERT BOOK!
Aku bukan nak kate apew la kan...sekali aku tengok sekali aku selak je trus je aku terpegun dan tersangat la suke! waaaaaaaaaaa~
colourful! cute and very cool stuff ader lam buku nih!..
Yg lagih best, sampai ke tido au bawak. hehe nasib xmasuk mimpi~
RM75 tuh blakang kire la...
asalkan aku dapat buku tuh.
LAgih pon, leh membantu aku dalam bab menyiap kan
major II aku nih t. Hope sooooooo....



Nih la diantara helaian2 cool! dalam buku "I LUV U Baby" aku!



















hahahahahhaa...sooo jumaat nih aku dah nak balik kL dah.. biaserla.. MID TERM la katakan...bosan la t! Laki aku antar samapi kL tuuuuuu~ die lak t nk trus balik kluang,Johor. waaaaaaaaaaaaaa... will miss u bb!

2 komen best!:

ielamorry said...

ey, kite pon beli buku 'i love u baby' tu la ;P hee.

appleCuBbyz said...

waaa...yeke????
hehehehehhehe
best kan??? heheheheh

--WhtEvaILike--

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!