Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

ingatlagih x?


hehehe...cube korang tengok gambar atas nih betoi2..hehe
ader xkorang teringat paper x? haaaa nih lah, lukisan adik aku. yang berumur 9tahun. ada macam kitewnyer lukisan time budak2 dulu x? hehhehehe..
bler aku tengok je dienyer lukisan nih, trus aku teringat akunyer lukisan zamn2 jahiliah dulu.. heee time aku langsung xreti lukis dulu... lukis org jadi monyet hehe lukis monyet pulak jadi kura2 hee..segan~..

Ingat lagih x, hehe klu time pendidikan seni kan, aku suke lukis kg. Sebab bagi aku, lukis kg nih senang..hehe ader sawah, umah pondok tengah sawah, ader 2 bukit beserta dengan matahari terselit tengah2 bukit tuh puun dah cukup. hee eh! adda lagih, xlupa jgk burung ynag sepesen je ngan lukisan atas nih hehehehehehhe.. Trend kot haha

cube korang tengok buah2an tempatan nih...hahahaha sepesen je upenyerr ngan aku time bebudak dulu...time hingusan la katakan hehehehhe... lukis durian dah macam bunga api tanderclap dah hehehehhe..(buat sang pelukis : iqin, "jgn mare haaaa" hehe)
tapi tetap lawaaaaaa~ kan?kan??? hee

--WhtEvaILike--

2 komen best!:

cima said...

hahahahah~
tahu senang
agak nyer
satu dunia time zaman muda2 dulu
mesti lukis benda yg same
setuju sangat -)

appleCuBbyz said...

hahahaha tula..tau xper...
haaaa nih mesti kamo pon lukis gituh kan??? hahahahha
kantoi!

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!