Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

kerana RM5

hehee..pelik xpelik lah..
tau kenapa?? ada lah kene mengene ngan post before.
alah pasal yg lelaki sengal yg pakai kad kredit tuk bayar minyak rm5 tuh~ ingat x?? hehehhe ingat??? bagus2! 
bukan apa.. nk tau~ 
aku terlupe plak nk citew
1 story kat korang~ baek punyerrr citew~

ARI TUH AKU terlupa BAYAR RM5 
time isi minyak kat pam yg sama yg lelaki
sengal tuh pakai kad kredit. aiyoooooo~
badi die la nih kot..
aku jadi nyanyok..
atau
die ader terbaca akunyer blog nih 
lalu aku disumpah~
oi,jgn salah sangka yek, aku bayar balik beb duit tuh
pada malam kejadian..hehe
sengal kan?..hehe

ermmmmmmmmmm~
mungkin ke?????ermmmmm
ish~ xmungkin lah~ waaa 

dan sekarang 
citew yg lebih BEST!
PAM STESEN tuh gak DAH TUTUP!

percaya?????
haaa
PERCAYA LAH! sebab memang betoi!
adakah kerana aku terlewat bayar RM5 tuh?? 

wah! memang betul2 BADI la wei~ 
skunk aku isi minyak kat bangsar jer.. cuak beb~ hehe

post signature

2 komen best!:

Anonymous said...

tu la ko suka kedengki org~
kan da kne balik kat ko~
pesal ko da jarang update apple sakura?
dah lik jepon?
wahaaaa~~

applesakura said...

a'ah.. balik jepon..
raya aji la katakan.. hahahaahhaa

alah, aku ader je kat cnih..
tercongok ngan idung kembang sume..
xkan xpasan??? aiyoooo hahahhaa

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!