Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

kadang-kadang aku rase

Kalau kite tak dapat cuti....

Mesti kite beriya-iya + berdoa-doa + berangan-angan bestnyer klu dapat cuti. Leh rehat.Goyang kaki. Membesarkan badan kat umah hahahahahha Klu lah dapat cuti, leh la aku top-up balik tido-tido aku yang tak cukup tuh ke, bangun leh la tengah ari. Lepak umah leh main game tengok TV ke kan.. Tak la stress sangat nanti...hehe Lagih pon, t leh la masak kat umah saving skit duit huhu

Tapi Bila dah dapat cuti....

Duduk pulak lam bilik sengsorang, member satu umah plak balik kampung. Hah! baru la rase bosank la pulak bler cuti camnih. ermmm dapat pulak klu cuti tuh 1bulan lebih haaaaa mau mati kutu tak tahu nak buat apew. Pergi la ruang tamu bukak TV, kot kot la ada citew yang leh menhiburkan ati.. aduhai~ citew sume cam hampeh. Lagih mengusutkan pale lagih aderla. Bila sampai kat katil, tidor. dari kul1 sampaila kul6. bangun-bangun je penink. Sebab buntu pikir lepas nih apa pulak la benda yang aku nk buat nih. Sungguh membosank kan. Di malam hari, perot pon berbunyi. Masak la kat dapur. sehari dua, seminggu dua leh lagih la makan masakan sndri. masuk minggu ke tiga, sebulan. Erm nak tengok nasi goreng pon dah nak terkeluar balik dah.

Lepas tuh, mula laaaaa...

Waaaa bestnya klu dapat pergi kelas balik. Tak la aku bosan sangat. Adala jugak member nak berborak kat kelas. Makan pon leh makan kat kedai. Tak la mual lagih tekak aku nih asyik telan nasi goreng buatan sendri aje. hehe Lagih pon, klu ari tak cuti, member-member ramai on9. wah! leh la aku selalu ym + myspace + facebook + friendster + netlog + deviantart + hi5 + blogspot = tak lah aku bosan lagih dah.

senang kata..

Hidup tanpa kawan nih umpama tengok TV yang tak der color! hehe Cite nya best tp tak feel!

Oleh itu, hargailah masa yang kamo ada sekarang nih, dan jangan asyik merungut aje. sebab, bila ia nya dah ilang mula lah nk rindu-rinduan balik..

haaaaaaa sapew yang ssh? korang jgk la yang susah!..huhu

ok da daaaa salam,

-WhtevaILike >.< by:applesakura

4 komen best!:

MinTy said...

betul2...
kdg2 rase juge begitu...
haha...

applesakura said...

tauxper..hehehhe..
hidup~ hidup~ >.<

miSs.BoBo said...

ish..
btol dow..
same la per yg aku rs..
lebey2 tang nasi goreng 2..
hahahahaha...
^0^

applesakura said...

hehehe tauxperr hehehe >.< kite sume same hehe

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!