Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

layan bosan sendri

Arituh aku ada bli DVD pc games namenyer Vanilla And Chocolate With 110 Games. Ala murah2 aje aku bli RM10 kat The Store sg buloh. Bf aku plak time tuh bli DVD games NFS- Undercover.
Sooo aku ader la try main game nih, salah satunyer haaaaa game Airport Mania.
Hahahahha cute gamernyer..leh ilang kan tention. nmpk je macam senangg tp leh tahan la jgk


Hahahaha..sekarang nih aku dah nk masuk level7..hehe
Airport yg aku dah sampai nih dekat pulau dah... hahahha xsabar nk ke level setrusnya..HuHu..airpport lepas nih kompom lagih besar and lagih sibuk...


Nilah akunyer trofy2 and award2 yang wat mase nih aku dah menang. Aku nk abis kan game nih cepat2..t leh la aku try game2 lain.
Huhu >,<
--WhtevaILike

0 komen best!:

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!