Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

Gerammm....

rase macam seru aku nk gigit org dah sampai laaaaa...
eeeee bengang giler!, air lam badan aku nih dah tahap idung dah nih...
napewlah, x dicipta tayar tubeles yg leh pakai tit tot tit tot!... (tayar yg punatnyer leh dikunci menggunakan kunci ala2 kunci kete tuh)...haaaa...xderla, aku menderita nk pam tayar aku lagih, (mujur tayar tubeless..klu x?..paham2 la, alamatnyer asyik g kedai moto jela aku nih...) sumenyer gara2 makhluk2 ciptaan Allah yg batak + jakun dan ala2 monyet sgt yg admier sgt dengan tayar motor scoot aku tuh!.. leh plak diorang longgarkan punat tayar aku tuh.. saje la tuh, nk soh aku xcercise g pam angin..eeee
korang memang buat angin aku naekkkk~~~~aaaaa



agaknyer, motor aku tuh, terlalu ansem + cun + menawan sgt kot..
tuh yg tangan diorang gatal sgt tuh... "bak kata mak aku, biarlah.. budak2.."
KOT budak2. KOT2 bapak budak ke abg budak???.. yg otak die letak kat punggong tuh?
eeee..nk je aku pasang cctv kat moto aku tuh.. (kaya sgt kot akunih hee)

xper2..sabooo...
slagih aku xnmpak nih xperlagih la..
klu aku dapat tgkap makhluk ajaib yg buat kerja "mulia" kat kekasih pengarang jantung ati aku tuh lagih, korang tau la korang tdo maner malam nih..
kat "berek bujang" blakang tuh, aku ikat korang pastuh tinggal... (jerat cina laaaa hahahaha)
baru masyuk~..


akhir kata, klu dah ader yg berjaya mencipta alat" alarm konci tubeless"tuh t, jgn lupe inform aku yek.. aku nk bli hua hua hua
tp jgn la memahal sgt beb hee
xpon, aku upah je la pakcik sing blkg umah member aku sana tuh jadi JAGA kat moto aku tuh
hahahahhahahaa... (lega~)



cya!

post signature



2 komen best!:

.:kiwi-buLan:. said...

waaa..btol2 marah nie..sabar2 fara...sabar tu subur..nnti kang pecah plak lg spek tu:D

appleCuBbyz said...

hahahhahaha.....
opsss...ok ok..fara sabo sabo kan dr la nih hee >.<
kene jaga spek nih..wooo cygggg hee

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!