Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

sakit!


Masyaallah punyer lah sakit!..
aku bukan nk kata apakan, aku nih ssh nk nangis, tp
waw! nih azab tul.. nangis dah mcm air terjun dah..
punyerlah sakit giler!.. kerana
kaki aku telah dihempap oleh besi!!!! waaaa



kejadian ini berlaku lam bilik air aku .. (semalam) kul 8.05pm
bendaallah nih (si besi siolan tuhla!) tersandar kat dinding kat tepi kaki aku..
biaser la bilik air "besau sgt", jd nk kurang kan space, terpaksa lah dirikan die~
nk dijadikan citew,
tengah2 sedap bersiram, aku rase cam ader benda jatuh atas kaki aku.
tp xsakit. ermmmm lepas 5 saat pastuh, dienyer seram sejuk datang daaaa~
sakit jgn citew la...
nk jerit, mulut nih dah xterjerit plak. TERGAMAM!
lepas seminit pegang jari kaki kiri aku tuh, br la mulut aku nih leh bersuara..
"sakit!!!!! aaaaaaaa...." si besi tuh jatuh baekkkk punyer atas ibu jari kaki kiri aku!
mantaP!

Dalam bilik air tuh jgk aku menangis meraung! cam tercabut kaki aku rase~

mula2 cadang nk mandi ngansyampoo ambut, terus xjd..
waaaa sakit die bukan kepalang lah!..
maner xnyer, kerusi besi tuh berat die 5kg KOTTTTT!!!!!
(nih la bendaallah yg aku katakan tuh... jatuh caw2 baek punyer atas kaki aku)
benda nih, klu ikutkan ati aku, aku campak kuar umah ajew.. tp memikirkan yg maktok aku pakai utk mandi nk amek air sembahyang lam bilik air , aku terus xjd nk campak... fuh~
xtau nk lepas geram katne...aaaaaaa~

adik aku (baby) dengan penat lelah telah menyepray kaki aku ngan
spray kebas. sejukkkk~ tp paham2 laaaa...sakit still jgk...cume kurang sikit la~
nih la rupa kaki aku time first time bandage. (semlm).pangkal kuku kaki aku dah biru dah. sakit giler beb~ atas kaki pon dah mula bengkak dah.. yg kaki aku berkilat nih sebab spray ubat kebas. (mak aku balik keje trus balutkan...)nih plak arinih. (ari ke-2)..biru dah semakin merebak dah.. dah setengah kuku dah tuh.. erm tahan jela beb~

kaki ku yg membengkak~
arinih, aku still g keje gak. mujur la aku naek scoot je.. klu x, naye gak~
sampai tempat keje, abg zam leh plak gelak kan aku... "hahahaha, keciannnnn die..." sabar je la aku.. xper2.. arituh aku gelak kan die. bg can laaaaa~ hee

kat tempat keje bukan aku nk kata apa la kan.. burok perangai!!! sapew?
akulah!!!! hahahaha..
bos g meeting. tinggal aku, abg zam n Albert jer.. kaki aku apa lagih.. naik mertabat laaa~ nun, atas meja kaki aku lepak.. yela, bak kata mak akula, utk kurangkan sakit~..hehe.. (alasannnn)
abg zam plak, bantai tido~ die br pas makan ubat. ngantok la~ (mujjur bos xder) die lak macam demam selsema.. terok gak. dah2 minggu xbaek2. erm bagus la tuh.. bersama2 la kitew yek ish ish..

esok aku xdpt g keje.. aku n mak aku kene g jumpe specialist.. mak aku katew maybe retak. wowwww! alamatnyer bersimen la kaki aku nih.. dapat la cutiiiiii!!!!! weeee~ (uik, suke lak ko yek fara!...) hehe mestila suke.. sapew xsukew cutikan??? heheheh


cya!

post signature

9 komen best!:

miSs.BoBo said...

waaaaaaa...
agakz twok gakz la..
alamak..
cyg..
mmg ssh nak tgk ko nanges dow..
hehehehe...
get well soon yer...
mish u larh...

^0^

aien~s corner said...

ish! ngeri gak 2 huhu luka dlm 2..coz 2 biru...huhuhu

appleCuBbyz said...

thankz ayu cyg ku and aien!.. cyg kamo.. tuhla, sakit... wish me get better soon yek.. >.<

b u b & p u p said...

lah..sian ow..
adeh..
datu ni da ok ke lom ni??

appleCuBbyz said...

ginih la...terjingkit jingkut berjln hehehehhee...tahan jela.. nk wat cmner hee..tQ amek berat hee

-- [ 4nkEl r4p ] -- said...

kalau ikut pengalaman ankel rap la kan..yang biru tu sebenarnya darah yang tak leh kuar dari kuku tu. nanti kuku cik aen mungkin akan tertanggal. sakitnya jangan cakap la. sebelum tanggal akan ada bau yang kurang menyenangkan dari kuku kaki itu.. <--- pengalaman sebenar ankel rap..

appleCuBbyz said...

wah~..tuh la pasai..
ngah tgu die nk t'cabut la tuh hee
cik aen? cikfara laaaa hehehhe
maceh, berkongsi pengalaman... sakit~

.:kiwi-buLan:. said...

abess laaa..kalu kaki besar sebelah nnti..kasut kena beli saiz laen2 la

appleCuBbyz said...

waaaa..bagus gak tuh,leh jd sinderella hehehhe...jenoh pembuat kasot glass slipper tuh hehe

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!