Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

tolongkami bantu kami~

sory sory sory...
aku amatlah xder mood nk mengupdate blog nih..
bukan apew, xder citew yg best la nk citew..
kang sume menguap, muntah, terkucil dengar aku mencarut merepek yg bukan2 kan?
haaaaa~hehe
tp, arinih, aku nk gak merepek hehehe citew sikit tragedi julai aku semalam..
cedeyh gilerrr~

kerana...

spek sehidup semati aku yg berharga rm10 yg aku bli bersama adik aku di Jalan Pudu tahun lepas, telah patah! dengan sopannyaaa~ waaaaa... eh, bukannyer aku terduduk atas die leerrrr... mungkin ajal spek aku nih dah sampai kot.. waaaaaaaaaaaaaaaaa~

cerita disebalik nye:

Aku terperasan tragedi nih berlaku bler aku sampai umah dr kerja petang semalam. Jam pada ketika itu menunjukkan tepat pukul 6.47pm.. (yeker???) Tetibe aku rase sebelah mata aku telah begituh rabun.. maksunyer sebelah rabun, sebelah tak la.. aii..yg wat aku pelik tuh, belah kiri nyer mata ok jer plak.. kanan nih jer. nih yg aku musykil nih.. tp, aku wat2 xtau jela time tuh..kan.. jln pon dah terhoyong hayang dah..
tetibe...
"along, kaca spek along terjatuh dpn pintu tuh la.." kata iqin sambil menudingkan jari telunjuknya kearah pintu depan umah kami.. (cewah~ ada macam novalis x???hee)

rupeneyr, spek aku dah patah daaaa~... dugaaaaaannnnnn~


erm kat tinger sikatun tuh la (no3).. iaitu tempat bendallah aku nih patah tuh.. praaakkkkk!
adoiiiii~ rabun akusekejap..waaa
(no2 dan 3) tuh : warna pon dah luntur dah.. tragis~..
"tolong kami bantu kami, kami anak yg patah spek mata~ waaa"

aku buta jap skunk~ waaaaa
tp aku dah cube selamatkan die wat sementara ngan mberi die makan ubat
UHU~ erm.. nmpaknyer "kanser" dienih, senang kukuh dah..hee

cya! nanite + mornink~

post signature



5 komen best!:

OREOO said...

aloh syian..
tape tape..
nak suh beli speck baru le 2..;)

appleCuBbyz said...

hehehe..wah~ OREooo nih kakak belalng yek?? maner tau nih? hehehehe >.<

.:kiwi-buLan:. said...

hohooo..kena beli spek bwu la nmpknye..tp slagi bley d ubati kanser die tu ubati la fara ea=))

.:kiwi-buLan:. said...

hoohooo..repair la slagi bley spek itu..tp kalu bley di ubati kanser die tu ubati laa..hahaa..x yah membazir duit

appleCuBbyz said...

hahahahha dah abis diubati tp macam makin terok ajew..waaaaa~

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!