Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

CONTEST: Apa saya nak buat kalau diberi RM100...wah!!! yoyo 0o0o0o0o0o je aku nk masuk kikiki

Haaaaaa~~~~ amek! aku tempek setepek duit 100 hengget!

dah macam ala2 aku wat kad raye je..
tp kad raye yg aku wat slalu tempek duit syiling 20sen je muahahhahahHAHHAhhahahhaa... siap tampal ngan selotep lagihhh...haaaa
korang pon mesti penah wat gak kan?kn? eleh2 xyahla geleng2 tuh...
lagih2 yg tempek duit 1sen tuh! 
pegh! tabik spring beb! lalalalalalalalaaaaaa

oklah! berbalik kpd tajuk BESO kite...
Apa saya nak buat kalau diberi RM100??? erm
klu korang??? bli gula 10sen/2bijik tuh syok gak~~~ kikiki

-------------------------------------------------------------------------
SERIUS2!!
 memain plak..bengangje penganjur contest ni bc kang...hee
oklah...by the way, aku ternmpak CONTEST nih pon dari blog JEJAKTREND.
bunyi mcm geli2 gituuuuuuU~~~ yelaaaa duit tuuuuuuu~~
RM100 pulak kan~~~ maner xgeli2nyerrrr
AIR MATA RAMBU2~~ (bak kate mak aku laaa)

di sini... aku ader 2 je wasiat utk RM100 tuh.. iaitu:-

1. bnde pertama yg aku nk wat ialah SHOOPING!!!!
 ops! bukan shooping ape pon, aku nk bli compaqPOWDER jerrr! 
(bedak tepek kat muke bagi suci skit tuh...haaa..bukan laptop COMPAQ okeyh~ hehehehhe)
jenama??jgn ditanya apakah jenama bedak itu...sebab akunyer 
jenama "blasah SAHAJA"! hehe blasah2 pon mau, RM37 jugak oiii kiki

2. seterusnyerrr....ader baki RM63 lagih kan??? 
aku gunekan duit itu utk beli 
adiah befday adik aku Chaer 29 April nih
adiah befday adik aku Iqin 5 Mei nih
adiah befday adik aku Baby 15 Mei nih JUGAK!!
waaaaa T_T
haaaaaa berderet beratur befday adik2 aku kn???
sungguh strategik tarikh2 itu~~~
strategik utk menghabiskn duit dlm bank aku~~waaaaa 
setelah diculculate dengan congaknyerrr
RM63 bahagi kpd 3 = RM21 satu adiah~ haaaa
cukup2~ wah!  (bli adiah kat S&J sudeyhhhh~~~) kikikikiki

Kesimpulannya: kalau aku dapat rm100 nih, alangkah lapangnyer dada dan
lebarnyerr senyuman aku~ keh keh keh!
kasi flying kiss skit kat penganjur CONTEST ini... muaxoxo! 
lalalalalalalalala (kasi kipas susah mati laaa skit hee)

-------------------------------------------------------------------------
kpd sesiapa yg nk join CONTEST $$$$$$ nih, lepaking la blog LELAKI ini~~

2 komen best!:

Lelaki Ini said...

hehee..best best entry ni..

tQ for joining & good luck.. ;D

applesakura said...

hehehe maceh menyinggahkan diri juga~~~~ heee >.<

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!