Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

mlm yg mengerikan..TRAUMA beb~ sumpah xbuat lagih!

aaarrrrgggghhhhhh!!!!!

rase cam nak menjerit2 je...!!!

kes nih berlaku semalam. dan ianyer berlaku dirumah aku.
erm sumenye bemula ketika aku ngan family aku ngah makan.
..biaserla.. makan malam, memang aku nih mentekedarah xhengat dunia punye!

tengah2 syok mentekedarah tuh..
sambil mata aku layan citew Hotel Mania
TETIBE..
"ALONG, mama punyer slip gaji arituh ader kat along kan???
t bg kat mama yek...esok mama nk potostat.."
erk? 
soalan cepucemas! dush!
tercekik jap nasi lauk paru masak sambal kat kerongkong aku.
ERK?

"erm..kat along yek ma?? erm...ader kot lam beg tu kot"
aku jawab selamba jerr... TAPI..
dalam ati aku nih.. YA AMPUN! tuhan saja yg tahu!
sumpah aku xhengat dah kat mana!!!! arghhhhH!!!
yg aku tahu, lps mak aku bg kat aku, terus aku sumbat lam beg.
DAN lagih best tuh, masukkan dalam beg aku ingat..
tapi, blerrr kertas tuh keluar dr beg aku, 
SIKIT PON AKU XHENGAT!!!! waaaaa

matilaaaa aku kene pancungggggg~~~

lepas je butiran nasi yg terakhir,
berdesup aku ke dapur basuh pinggan. lepastuh?
apalagih, menyelongkar beg keje aku laaaaaa...
APAAAA???? XADE?????? adoiiii
maner pulak la die tercicir nih!

tertonggeng2 la aku cr bawah katil...
bawah printer....
bawah baju2 aku yg bersepahan kat lam bilik tuh..
bawah bantal...(kot2 la time tido aku mamai amek kertas tuh siap pelok2 ke)
aduhhhh~~~~
abis dah sume aku godek2

rase cam nk gantong dr ke
rase cam nk bg tamparan wanita je kat pipi aku nih
argghhhH!!!

tauladan: tuhla..lain kali, beg tuh ZIP!!! jgn biar terbukak~~
penat je designer cipta ZIP utk beg ko tuh fara oiiiiii... dush!

mlm td, tido xlena, mandi xbasah, makan xkenyang aku dibuatnyerrr..
rase cam sekejap giler aku tidooooo...
baru terase bersalah, berdosa dan amat clumsy!
adeh~

-------------------------------------------------------------------------------
dan akhirnyerrr..
pagi ini di opisssssssssssss~
tadaaaa~~~~~~~

hah!hehehe
akhirnyerrrr
aku dahjumpe dah slip ajaib nih!!!

rupenyer aku dah bawak kuar letak lam laci opis aku....
deiiiii~~~~
bikin cuak jantong aku TERkeluar je~~~
waaaaaa...

"BERIKRAR aku xwat lagih~~~ngeriiii gilerrrr"

applesakura

2 komen best!:

Astromas said...

Akupun selalu mengalami situasi mcm ni.. Punya la rs marah dengan diris sendiri kan.. Serabut pale...hehe

applesakura said...

itula tuh~~ wah! rase cam nk cepatkan masa je time tuh... langkah 3hari ke hadapan ke kuikuikui

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!