Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

kemalangan di petrol pam! pegh!!! yaa ampun~~


mengerikan~
menginsafkan~
sedeyh~
marah~
ah! apelagih yek?...arghhh!!! semua laaaaa~

mengerikan....tengok insiden cam nih~ lagih2 depan mata korang! waaa T_T
menginsafkan...kemalangan boleh berlaku dimana2 pon kan?
sedeyh...seorang mati dan seorang kanak2 cedera patah tangan~ oh my!
marah... mangkok maner ntah yg DRINK and DRIVE tuh! bodoh!

erm...sama2la kite berdoa..agar kite sama2 dijauhkan dr malapetaka~ amin~

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
bytheway,
aku  dpt link video nih pon kat fb
terima kasih kepada kawan aku yg baek ati itu, Dilla!
toce! toce! arigato! hikhik
klu ikotkan, aku memang la xkan tau klu xditag kawan aku itu..
heeeee..

pasnih, aku akan slalu tengok BERITA! insaf sudaaaaa~

applesakura

3 komen best!:

applesakura said...

KUALA LUMPUR 29 Mac – Seorang lelaki yang sedang mengisi minyak keretanya maut apabila dilanggar sebuah kereta yang terbabas akibat satukemalangan di sebuah stesen minyak di Jalan Cheras, Taman Midah dekat sini Ahad malam.

Hazman Hamzah @ Kagami Anenokoji said...

It really insaf kan saya,
dihadapan mata saya sahaja benda nieh berlaku,
really2 insafkan diri nieh,
terasa x berani nak membawa moto dan keta lagi,
so sedih dgn keluarga2 mangsa.

applesakura said...

yeke?????waaaaaaaaaaa~ sgt takottttt lorrrr... ngeri gilerrrr biler tengok cr rempuhan kete tuh! arrrghhhH~~~

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!