Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

pose jgn xpose

Tak terlewat lagih kot.. aku nk ucapkan...
selamat menjalani ibadah puasa
kepada semua yg setia and sentiasa melekat membelek blog sengal aku nih.. heee...
Klu awek2 yg xleh puasa tuh, xperla..dimaapkan..
tp, klu yg ngengader ngelat nk puasa tuh~~~ haaaaa...
korang jgn nk ngengader nk ponteng..
kang aku sepak ponggong korang kang~ hahahahaa..
ingat!..puasa tuh kene ikhlas!..
jgn sebab nk kutip duit rayer jerrr~
(ish ish ish...)
ok
sepanduk di atas nih, khas buat sume!..
dan utk aku jugeeeee..heeee..
(kengkadang iman kitew sebagai manusia nih cepat goyah sikit.. yela,wlupun setan2 sume dah kene ikat pon.. sisa2 peninggalannyer masih ader lagih...kan?..lagih2 klu diduga ngan nafsu selera makan yg membuak2..hahahha..aku lah tuh~ huu)
ok..cya!

post signature





3 komen best!:

ILA HonEyBuNNy said...

selamat berposa......ihihiih

L&F said...

aduh.. terlupe baca niat puase laa..
hahahaha...

applesakura said...

ish ish ish...terok neyrr hahahahha

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!