Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

apabila kami dah jadi "PUSSY THE SHREK"

hahahahahaha
hai!!!! welcOme korang..korang n korang....hehe

haaaaaaaaaaa...
hari nih aku nk kongsi skit apa benda2 merepek yg
aku& member2 aku dh wat..
(sbnrnyer, kesengalan ini, diorang yg mula dulu..lala)
tolong jangan salahkan sayer..sekian terima kasih...

kahkahkahkah!


hah!meyh usha nih~~~~~gambo nia..
gambar sebelum..........

juga...sesudah..... hehe lalala


kikikiki.....
menggunakan teknologi moden..iaitu AP.. a.k.a AdobePhotoshop
member aku si mimi telah berjaya
memBESOOOOOOkan mata si Nia tuh~....

juga mata die!
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sebelum

selepas


ish ish ish...mimi...
apa la yg ko dah wat nih... nangis aku tengok...
dah macam ala2 burung antu tercekik bijik kedondong
dah aku tengok nih mimi~~~ muahahahahaha


haaaaa next victim plzzzzzzzzzz..

sebelum...

selepas

nih la ayu!!! hehehhe
aku uupdate pic utk die hehehhee
kuikuikui..tergolek2 aku ketwa hahahahhahaha


tapi.....
apabila tibe time muke aku di-sengalkan~
LIHATTTTTT~~~~~~ kikikiki

sebelum

sesudah

COMELKAN?????

hahahahahahhahahahaa...
muntah ijau korang baca! kahkahkahakah!
(tuh la motif aku pon hehehe)

ya ampun, bukanlah aku nk kate ape...
klu malam2 aku leh pakai mata camtuh,
mau sume org lari bertempiaran bile tengok aku
muahahahahhahhaha
jangan3!

tp, bagi aku...stylooooooooooooo dorr!

jadi, aku telah jadikan gambo di atas sebagai
PROFILE PIC FB aku! lalala

nk try????? haaaa.. teknik nih best..
klu tembam sgt pon leh kuruskan..
klu tergemok pon leh kuruskan.... klu TER..TER... sume pon leh betulkan..
nih la yg teknik2 designer2 + pengEdit gune pon...
LEH RELES TENTION!! mari try! hik3

----------------------------------------------

p/s: ubah la camner pon, kite tetap DIRI KITE~ hee


applesakura

6 komen best!:

NAZ said...

hahahaha comell

applesakura said...

....
naz..heheheh atoii yg maner yg comell tuh???
lalalalalla hehehehe

Mimi Azira said...

wahh bile dah diletak cmtu.. nampak betape comelnye aku.. lagi terserlah dgn mate yg besar!
hikhikhik!

applesakura said...

...
hehehehe...
wekkkk..muntah ijau aku baca nok! wekkkk

Farhanah Sabdin said...

haha dahsyat mata tu :)

applesakura said...

...
kan??kan??hehe

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!