Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

Kerete terjun jejambat!!! giler scary!!

Pagi td,
aku bukak sok kabaq...
dan terbaca....

SUNGAI BULOH: Seorang lelaki maut dalam keadaan otaknya bersepai apabila kereta dipandunya melanggar besi penghadang lebuh raya sebelum `terbang’ dan terjunam dari ketinggian lebih 20 meter. Dalam kejadian kira-kira jam 11.30 pagi semalam, kereta model Citroen itu terbabas ketika melalui kilometer 456.2, Lebuhraya Utara-Selatan (Plus) arah utara selepas susur tol Sungai Buloh di sini. 

Lebih mengerikan apabila besi penghadang terbabit tembus memasuki kereta mangsa sebelum menembusi perutnya sehingga mengakibatkan kecederaan parah. 

kemalangan itu amat ngeri apabila serpihan otak mangsa berterabur di atas tanah selain melekat di ranting semak. 

“Pemandu lelaki berusia 20-an yang memakai kemeja dan seluar pendek itu mati di tempat kejadian sebelum anggota bomba dan penyelamat selain polis trafik Petaling Jaya tiba di lokasi kejadian. 

Menurutnya, kemalangan mungkin lebih ngeri jika kereta terbabit menjunam jatuh atas jalan raya Kepong ke Sungai Buloh yang ketika itu sesak dengan kenderaan.

aik!!! nih lah xcident smlm tuh...woooooo
giler scary scary scary maryly beb~

gambar2 yg sempat camera hp aku yg xbapew canggih nih snap!
hik3 time aku pulang dr wat x-ray MRI kat hospital sg buloh...

sekali tengok, dah tau dah..
klu namenyer pon tercampak dr atas... kompom laaa DIE! DIE! DIE!
tapi, biler baca brite atas tuh,
FUH!!!!! lagih tragis + terok..

 tiang penghadang jln TEMBOS PEROT die!,
TERCAMPAK keluar kereta... yg lagih tragis...
OTAK die BERTERABOR atas tanah + melekat kat ranting semak!
arrrghhH!!!! xleh trime! xleh trime!

p/s: kpd pemandu2 kereta, "PANDU CERMAT, JIWA SELAMAT.."
yg penting SAFETY BELT jgn lupe pakai,ok..!! adeyh


LUPEKAN yg ngeri3 nih..
syuh! syuh!

tadaaaaa...
nihlah makanan tengahari aku smlm...
DAN..
kenapakah aku ader 2 set sudu garpu???
sila tanyer minah in yg tukang antar makanan tuh yerrr..

mungkin die bnyk berangan..
nk kawin mungkin~~~ hehe



haaaaaa...
tadaaaaaaaaa....adiah befday aku yg berkurun dr my bff!!!..br ku dpt hehe
dan TERLUPE nk update!!!... sorry darlinG!

chantek kan pembalut die??? hehehe
HIJAU!

tadaaaaaaaa!!!
ha!!!! cute kan?????
SUKEWWWW SGT!!!!!

sblm aku conteng*

selepas aku conteng*

hehehehhee...tetibe sume ader ambut kan~~~ hik3
dari kiri : Along (aku), Anding & Ayu..hehe


UPDATE!!!! hehee kaki kuh telah dirantai..hehe
gelang kaki kami!!!!
dari kiri : Kaki AYu & Aku!

tuh je kot update yg aku xupdate lagih hehe

p/s: Kesihatan aku pon makin memberangsangkan~ hee
Doktor kate, "sume normal, insyaallah..." fuh~~ lega alhamdulillah

applesakura

3 komen best!:

sarah shafie said...

ngeri btul lah..bce paper td naik bulu roma..

applesakura said...

...
sayer cyg kucing sayerrr lalalaa

Unknown said...

perghhh!!!!
ngeri giler!!!!

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!