Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

bile aku dah start melukis kembali!

click tuk tumbesaran yg sihat!

LIHAT!
haaaaaaaaaa korang leh ke lukis lebih lawa 
dari aku & member akunih???hahahahha

korang leh ke lukis org pakai kasut mcDonald cmtuh?

korangleh ke lukis anjing cam gaya kwn aku lukis tuh? 
(sila rujuk gmboooo : bwah pokok yg berwarna itam merah itu..)

sesi mengutok: ala2 anjing mati dilenyek dah aku tengok! muahaha opss!
(sorry yer wahai member kpd aku~ hehehe)

----------------------------

cukuplah tuh!
motif aku kalinih hanyalah nk tujuk "artwork" br aku 
tuh jeee hahaha

aku klu ym, suke sgt pakai itu imviroment Buddies tuh!
LEH LUKIS2 sehudoh alam!! hahaha

versi lukis pakai MOUSE! kerana angan2 aku 
nk bli BAMBOO, xdpt~~fine~~

cedeyh~~~ T_T


applesakura

3 komen best!:

ceksumolek's said...

kreatif gile.. :)

Centado said...

best best
lukihkan sy satu
:)

ainulrhy said...

hehe.. cutenye.... chumiils la waks

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!