Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

mlm mengenekan org!!! haha

apabila aku bosan dimalam ari xbuat apa2....
mangsa!!! mangsa!!!

hehehehe...
dari kiri: pupu & adek

sebelum*

selepas*

bantai gelak aku!
dah rupe katun tv9 dah! hehehehe
muahahahhHaHAAahahaAHHAhhhAa!

p/s: sebenarneyr motif, mau masukkan pic diorang lam blog aku nih..
sebab xpenah masukkan...jadi, bler nk masukkan,
manerleh lebih chantek + cun + cute dr aku...hihihi
lalalalalaaaa...

pasnih nk try kuruskan pipi aku plak..tengok cmner rupe aku hahaha
musti mcm angelina jolie kakak akutuh! lalala

applesakura

10 komen best!:

applesakura said...

...
cyg adek & pupu~ hehe

sarah shafie said...

gune ape tu?mata jd besar..

RaafikJahat said...

cayang jugak. :p

NAZ said...

hahaha! lilo n stich

applesakura said...

...
sarah..hehee pakai teknologi terkini...adobe photoshop hehe

naz...lilo & stich????? hahahahhaa sengal!

Raafik...cyg jer???hehhehahahaha

miSs.BoBo said...

hahahahahaha...mate adek2 kuh...
klaka dow..mmg aku geguling kot gelak..
sayang...kempis kan pwot aku plak yer...cup3

applesakura said...

...
hahahahhahahahhaa...
guling skit lagih nok~ ehehhehee
okeyh xderhal...aku sudah bersedia nih~ cepat2 hehe

ceksumolek's said...

hahahaaa.. ade2 jer dia edit eyh..

Unknown said...

comelnya adik..

applesakura said...

...
ries lee..hahahahha kan? kan?? comel3 huhu

aisumi chan hehehehe...tuhla tuh, xder keje...hehehheee borink3 haks

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!