Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

CINTA MONYET SAYER


hah! 
cerita pasal cinta monyet nih...
korang rase2 kenapa yek  
org bg name die CINTA MONYET??
kenapa x dinamakan cinta ikan lumba2 ke 
cinta beruang kutub ke
cinta kuda belang ke
cinta TENOK ke~~~

haaaa xke lebih sweetttttt bunyinyerr tuh lalalala

erm
paperjelah! hehe


tetibe aku teringatkan CINTA MONYET aku plak.. adoiii

korang nk tau 
bler 1st cinta kera a.k.a cinta monyet aku bermula?
muahahhahahahaahhahaa

---------------------------------------
masa tuh aku DARJAH 3! beb hehehehe
pegh! tahniah kpd aku hik3 
(ader yg lebih awal dr aku x???tahniah buat korang jugak hehe)

jejaka tersebut namenyer Hanif. Bin ape aku kurang pasti plak 
biaserlah...ingatan pendek la katakan..hik3

time tuh aku sekolah kat Taman Sri Gombak.
Die pengawas sekolah, aku plak pengawas percubaan je..(lalala)

ntah camner time die ajo2 aku tuh, leh plak cupid love muncul!(adeyh~)...
g skolah je, tersenyum2 pandang memandang.. (ya ampun~)
biaserla kata CINTA KERA! hik3
senyuman aku pon ala2 kera makan belacan kot~ (aish~)

korang nk tau camner kitorang PUTUS??? haaa
meyh cnih aku cerita~ hehe

ader 1 arinih, kat kantin time rehat la katakan
aku ngan member2 ngah jalan nk ke padang.. 
nmpakla si Hanif kekasih atiku ini sedang berjalan tepi kitorang
sambil tangannyer memegang sepiring mee goreng..
nyum3~

senyum punye seenyummmm,
KEDEPOK! adeyh...
die tersembam depan kitorang. 
kaki die terseradong batu simen kat situ.

aku pon apa lagih, macam biaser..
keluarkan ketawa mengilai versi pontianak harum sundal mlm aku!
pegh!... kawan2 aku yg dua org lagih pon sengal jugak..
ikot aku ketawa! adeyh~ 
apalagih tgu.... si Hanif tuh pon angkat kaki, BLAH lah!

lepas tuh, tengok muke aku pon xnak dah..
MARAH betoi die ngan aku...
or
 MALU????? hehehhe..
aku anggap die marah je lah~ hehehe lalalallaa

sebulan lepas tuh, aku nk pindah..
ader gak aku cr die nk jumpe, tp xdapat dikesan.
membawa diri la kot... waaaa... hik3 

---------------------------------------

p/s: TRAGIS kan CINTA KERA aku?? heee paperpon, aku sampai skunk xjumpe die. nk cr kat fb, ramai plak mamat2 name Hanif. hehe klu die terbaca entry aku nih (ha??xdernyerrr~~) kalau lah kan, aku nk mohon maaf dr hujung kuku kaki sampai hujung rambut! hik3 sorry sebab terketawa kat awak lalala


applesakura

6 komen best!:

irsyad(ken) said...

knape org pggl "CINTA MONYET"?:)
jwb3!

applesakura said...

hee
CINTA
CINTA
CINTA
MONYET! hehe

ceksumolek's said...

kisah zaman kanak2.. sweet kan..? kalo ingat balik nk gelak jer rasanya..

applesakura said...

ai
akuseniman : wooo soalan cepu cemas tuh...
ermmmmmm...sebab yg bercinta tuh,
tergaru2 cam monyet kot muahahahahhaa

aisumichan : hehehecumelllkan??waaaa tersenyum3 nih hah~ hee

Yakuza Arifin said...

aper kater ko tulis cerpen ko mcm ader bakat la

applesakura said...

hik3
amboiii cerpen aku???ader ke org nk baca??hahahhaha

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!