Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

Deria rasa korang dah rosak yek? 18SG!

Wahai betina2 sekalian.... 

(maaf, entry ini hanya utk 18thn ke atas SAHAJA..hrp maklum~)

Korang nih deria RASE dah rosak yek?
TUHAN bg korang hidup, cukup sifat, cukup rupa
sikit pon rupe xmenyerupai babi...
pon rase BERSYUKUR tuh xder yek???

tapi
kenapa yek???
 ke korang nk TUHAN tarik deria rase korang tuh sbnarnyer?


ramai org nk kan anak.
ramai org berdoa, bersungguh2 hope dikurniakan anak.
korang??
buat anak pandai, buang anak pon pandai!
kucing pon xsanggup tanam anak tepi komuter wei~

maaflah, 
entry aku hari nih berGendre MOODY!
sebab, pagi td aku nmpak depan mata aku 

2 org budak sekolah,
lelaki pakai bj sukan sekolah, pompuan pakai baju KRS & BERTUDUNG (ari rabukan~)
sedang bercumbu rayu kat tangga tepi umah aku!!

wah! syok yek adik3??
ghairahkan biler berciom??? rase diawan2ngan
xder rase nk beromen ke??? nanti leh ader baby sesama~
lg SWEET kan??????????????

bler aku pandang, pandai pulak korang 2ekor tunduk.
maluuuuuuu la konon~
knp perlu malu?? bukan korang sbnarneyr mmg xtau malu ke??
knp nk tunduk??
patotnyer korang tunduk sujud mohon maaf kat mak ayah korang
yg kompom malu ngan perangai korang~

klu aku ckp korang pompuan sundal...korang marah
klu aku ckp perangai mengalahkan babi...korang marah
jadi ape ayat yg sesuai yek utk korang2 nih? yg korang xkan marah??
korangkan budak2 milenium!!!
celik2 mata, sume ade~ mak ayah sediakan ape je yg korang nk..
nk handphne??? dapat~
nk moto??? dapat~
nk PSP?? dapat~
yela...klu xdapat, LARI RUMAH plak...

mak ayah, ikat perut..sanggup berhabis utk anak..
cube utk bg yg TERBAEK utk anak~
tapi korang???

betina dah mengandong??? aku xsalahkan lelaki.
sila salahkan diri sendri..
kerana sume yg burok dtg dr diri korang sendri..
dan yg ROSAK pon hidop korang SENDIRI jugak!
kaunselinglah 7 ari 7 malam pon...erm xkan jalan punyer~

p/s: TOLONGLAH bg aku jumpe 2 ekor merpati sejoli itu lagih esok...
sebab aku dah sediakn dah parang panjang, dan machineGun!
berterima kasihlah kpd aku, kerana 
KORANG MATI cepat, kurang skit dosa~ kan?

hik3..
LEPASKAN APA YG TERBUKU! ARRGHHHH!!!!


applesakura

6 komen best!:

farah aminuddin said...

budak2 sekolah skrg mmg dah makin mantap. isk3.

applesakura said...

eermmm
waaaa cedeyh aku~ T_T

applesakura said...

heh!
kali nih mantap habis!!!! hik3

Mim's Xerra said...

aduh..saba fara..kite hanya mampu menegur..kalau tak jalan jugak..baling je dengan batu!

kiwi said...

waaaaaaaa dasat ouh..kiwi lak jumpe dlm bus tp bkan budak skola laa..budak kolej..pmpuan pakai baju kurung then laki nmpk mcm nerd jek..tp upenye erkkkkk...donia2..

applesakura said...

uiiii
mimi : aku ngah sabooo la nih...fuh3~~~~ adeyh~
kiwi : ermmmm wah!!!! dahsyat!!! skunk pompuan sundal pon boleh pakai purdah~~~~~ adoiiii..memalukan sungguh~~~

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!