Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

MOVIE time!

aku br pas tgok...UNDERWORLD: RISE OF THE LYCANS..!
Serius rugi giler klu xtgok~ hahahha
aku lam wayang tuh bapew kali ternganga!
penuh aksi lah...
lagih, dienyer costume n effects aksi2 die...superb cool!
hehee kire uit RM10 xrugilah hua hua
4 1/2 Bintang!

Lagi satu citew yg aku sendri xsangka aku tengok
heeeeeee apelagih,citew sifu & tongga lerrr.
huaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wat aku pecah perot ajerr..
ketawa sampai kuar air mata aku...lam wyg tuh tau
wlupun,citew die simple giler n cam budak2,
but still leh wat aku ketawa sampai xleh blah!
heeeeeee
tambah pulak kening kaum tuh sume bercantum!
wah!
kire dah abis ansem n cute lerrr~ haaa
3Bintang!fauziah Gaus kening bersambung! heee
Sooooo caw!

--WhtEvaILike--

0 komen best!:

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!