Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

TERAMATLAH bahagia rasenyer!


"Thankz Bby! <3"
Cincin biaser jer..
jenama NIKE.
Cincin nih merangkap adiah paling istimewa
yang penah aku dapat.
GILER suke aku time dapat nih..malu jer rase~
mungkin bg org lain,biaser jer kot.. heee
yela,maner xnyer..
terase cam terjiwang plak time die sarungkan kat jari aku heee
euwwww~ xpenah dibuat dek aku siotttttt!
aaaaaaaa maluuuuu rase..
maceh bby.. haha
ari yg paling membahagiakan! waa

--WhtEvaILike--

6 komen best!:

CikYana(",) said...

wah besh nye
cik yana pun dpt cincin dr hubby gk

applesakura said...

heheh yeke???
wah~ mesti sonok kan???
bahagia jer rase huhu

--WhtEvaILike--

tukang karut said...

besh nyer
mesti ta tido malam dea ni
kan3??
hiihihi =)

✿... Ros Nani...✿ said...

waaaa...hehe..dapat cincin erkk..
semoga happy salu erkk.. ^^
pray 4 u n ur bee..

applesakura said...

Wah maceh yek Miss LoveLy!..
hope kamo jgk sllu bahagia disamping yg tersayang yek...

--WhtEvaILike--

applesakura said...

Cima hehe
o0o0o0o0 perli yek..Woooo hee
tula..
terlalu happy sgt kot..
hehe
tp xderla sampai xtido mlm....hee

--WhtEvaILike--

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!