Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

bler ubah katil..

hahahahahhaha
kelakar plak bler pk..
malam td aku jd manusia yg jahat hahhaa evil!!!
nak tau kenapa???hehheaku nk citew pasai "CICAK OH CICAK"

begini critanyerrrr~..

Pada suatu hari, heheheh ok2...camnih, aku nih slalu la nmpak seekor cicak nih..
die klu aku tutup pintu bilik je mesti aku nmpak die. time aku tutup pintu biik je die mesti nmpak aku. Mane xnyer, die rupenyer slalu lepak kat blakang tempat gantung baju aku..sooooo xpela... Then klu aku kcu die, haaaa apelagih tgu, lintang pukang la die lariii hehehehhe...akan berlari pantas ke arah blakang kipas dan trus ke langsir...
Xpe2...relex...die pon nk idup gak kan hehehe

Nak jadikan ciew, hujung minggu la katakan aku nih terlebih rajin kot. Aku pon mengubahla segala perabot lam bilik aku tuh... Termasukla katil, kipas, tempat bj aku n komputer aku jugak. heeee...Dan,semalam aku nih macam biaserla, tutup pintu nak tido. Sebelum aku tutup lampu tuh, aku nmpak la makhluk nih..si cicak tuh la... hahahaha kat belakang pintu aku tuh dah xde tempat bj aku dah...dan komputer aku pon aku dah ubah..kipas pon hahaha dan aku dah gantikan dengan katil aku...

Then,cube bayang kn...aku sergah je die, lintang pukang la die lari...



Yang kelakarnyer, die lari tetibe terberenti kat tepi katil. Terkejut kot.yela, mesti die terpikir2kan..hehe sebelum nih ader kipas kat ctuh..camnerla leh tukar ngan benda besau nih haaaaaaaa... bongok punyer cicak!

tergelak2 aku tegok die nk cr jln nk g ke langsir..lamer la jgk, br die sampai ke destinasi yg dituju..heheheehehee klakar2...haaa tuh la citew cicak oh cicak aku! heee
macam aku pelihara cicak plak kan?hahahaa...cya

--WhtEvaILike--

5 komen best!:

MinTy said...

cicak pun jd issue...
klakor laa...

miSs.BoBo said...

cicak yg sengal alam...
hahahahaaha..
^0^

appleCuBbyz said...

itulah,cicak belaankuuuuu~
hahahahhahahahha

fezaL Mohd said...

cicak man haha ;p

appleCuBbyz said...

cicak man???? man tuh namer cicak belaan kammo ker???haha

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!