Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

Prof Biskut!

waaaaaaaaaa...apala nasib akunih
thesisnyer tajuk pon aku xapprove lagih nih..
org lain sume dah nk sampai chapter3!..
Tepon xberangkat, cr xjumpe2..
klu dapat cr pon, kate nk g minum lah..
pastuh HILANG!!!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tention aku!
Apala nasib aku dapat prof Biskut cam die..eeee

nasib ko lah fara~

emosi : TENTION GILER LERRRRRR
makan pagi : erm?aku makan ke?tdo lagih seyh~..
makan t/ari: sambal ikan keli + telur masin + air sirap
keje yg tengah menimbun : THESIS lah ofcos! + shcthes 50 tuk esok.. (idea,idea,idea dtglah~)


--WhtEvaILike--

2 komen best!:

miSs.BoBo said...

yer kew?
sian nyer ko...
aku chapter 1 pon x siap agy neyh..
susah wooooo....
research cr x dpt2..
ko saba la eyh...
sketch plak aku br wat 16..
2 pon cm hampeh jerk...
uwaaaaaaaa....

^0^

applesakura said...

wah~
kire ko dah mula la tuh~..
waaaaaaaa aku nih..
ngah cr idea nih waaaaa..
mau bengkok otak aku nih.
ngah cr idea...
wooooo dtglah wahai idea~
datanglah~

maceh wahai ayu ku yg tercyg~ hehehe

--WhtEvaILike--

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!