Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

Genapb 5 tahun



Dah genapb 5tahun die pergi.
Arinih,tanggal 14Feb tarikh yg paling wat aku rase tersentuh sngat.
Mungkin bg org sume best je yela, Valentine kan...
tp erm xbg aku...
waaaaaaaaaaaaaaa (aduh citew cedeyh la pulak)

Erm tp xper..Die yg aku maksudkan nih,ialah ExBF aku.
Seorang insan yg pernah bertahta di hati aku suatu masa dahulu.
Aku harap die tenang disampingNya yang akan selalu menjaga dan memelihara die di SANA.
Walaupun die dah jauh dr mata aku,tp aku masih rase die dekat je di hati aku.
Die lah kawan yg paling best dan yg paling memahami yg pernah aku dapat.
Dan aku harap, roh nyer sentiasa bahagia dan ceria seperti mana die pernah membuat sume org bahagia dan ceria suatu masa dulu.Amin

Allahyarham Mohd Fauzi Bin Mohd Jarat,
itulah satu nama yg xakan aku lupa sampai bler bler..
Al-Fatihah.

--WhtEvaILike--


5 komen best!:

Zahari Ismail said...

wah sedih la pulak...gua pun penah ilang kawan..tapi jumpa kat tandas tunku abd rahman.

kenangan selalunye menyentuh jiwa...

appleCuBbyz said...

yek?
Erm ish ish~
maceh komen yek karipap

--WhtEvaILike--

[[sya]][[ec0t]] said...

peh..tacing..
Tuhan lebey syg die..

appleCuBbyz said...

erm tulaaa...
bayangkan time tuh fara hilang die mcm nk meroyan la jgk~ waaaaa
Al-fatihah

--WhtEvaILike--

miSs.BoBo said...

al-fatihah.....

^0^

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!