Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

agkara quiz

aku nih suke main quiz kat FB..xder keje la katekan... (sesambil tangan masih rancak wat stches major laaaa~..wooo srius tuh beb~) tetibe pulak aku dapat 1 quiz ttg "berapa ari aku dah idup kat muka bumi ini".. n the result is...

"Anda telah dilahirkan pada hari KHAMIS dan telah hidup lebih kurang 204,122 jam atau 8,505 hari ."

wah!!!..Rupanya, Tuhan dah memberikan aku lebih masa dr yg aku perlukan.... wah!..
tetibe pulak aku rase terinsaf jap..waaaaaa (bertafakur jap...) bukan apa, aku nih kengkadang lupa dr skit.. biasalah, nama pon manusia.. banyak benda yg kengkadang aku tau salah, tapi aku wat gak~.. bodoh nyer la.. tp itulah dinamakan perjalanan hidup.. kengkadang kitew ader kat atas kat tengah (klu bernasib baek laaa) atau yg lebih ragged, time berAda di bawah!.. (memang cool gilerr..)...

manusia, suke tengok member mereka terjatuh.. (betoi>?? angkat tangan...! yeeeyyy~ dah2 turunkn cepat, kang pengsan org seblah) klu dapat tengok member diorg tersungkur,lagih diorg seronok..berjoget girang lagih..kan kan?? hee Aku xleh marah diorg, diorg pon manusia cam aku gak~.. setan nih la yg jahat~.. suke hasut menghasut anak cucu Nabi Adam nih..kan.. jd aku mlm nih, akan maafkan..sumenyer... wah! giler baek ati aku malam nih~ hahahhaha... bukan apew, saje je nk ringan kan beban didada.. (opppssss...) kerana skunk, aku rase ngah berada di tengah! dan hampir ke bawah.. nk tau napew???? sebab... "akunyer major nih camner??! aduh.. azab~ dah la nk review dah nih...!.. haaaa~" itu la sebab aku kate aku ngah di bawah!..hee di bawah lantai..sdang bergulik kesewelan ngah datang melandaaa aaaaaa~! sedang cuma memaaf kan dr kerana sudah lupe daratan yg review dah semakin dekat beb!

lagiiiii..

aku ader la wat 1quiz nih kat FB..hahahah nk tau quiz apew?? hee.. quiz mengenai BERAPA JUMLAH HANTARAN ANDA? hahaha silly quiz..! nk try, juz visit : "http://apps.new.facebook.com/hantarankahwin/index.php"
feel free to visit.. (ala, for fun jer...)..
Nak tau aku nyer answer??hahaha..

"siti farah wahidah binti zainurey, hantaran yang sepatutnya anda terima daripada norhisyam bin abdul razak ialah RM13000.00"
hua hua...bukan nk katew apewla kan.. senyuman dibibir ku iini, semakin lamer ngadap jawapan tuh, semakin panjang dan lebar senyuman itu.. semakin manis la bak katew my mother in lawwwww hehe hahahhaa

p/s khas tuk GediQ: "dengar x GediQ???hehe..silalah, gadai segala apew yg ader yek..haha xcukup?, gadai jela sume bulu roma yg ader..siotttt! hahahaha pdan muke GediQ..huu"

cya!

2 komen best!:

LuvLeen said...

aku pun penah amek kuiz hantaran tu la babe...tp aku nyer 12ribu je...hahhaaa

applesakura said...

waw!...12ribe JE????...
banyak la tuh~ t biar kitew tgok laki2 kt jual bulu memasing yek hhehhehe >.<

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!