Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

memories ilang jap

sunway lagoon time!

giler xgiler la jgk kan... hasil dr kesengalan aku dan 4 member2 aku (xcampur adik ayu la hehe), kitorang telah menempahkan tiket ke HEAVEN! posing punyer posing sampai lupa daaaaaa hahahha org ngah sibuk ngan major n thesis, kitorang meloloskan dr dengan berswimming di sana.. giler lupe dr kitorang nih hehehheehe..

Tapi xper...aku masih ingat sume pesanan ringkas yg didedikasikan khas tuk org cam kitorang nih.. diantara yg masih terpahat di kepala dan sanubari aku ni :

bak katew ahli pujangga, "sendri mau ingat la beb!" hee..
bak kate En.Brahim "time management..time management.."
bak kate Pn.J "saya boleh nmpak apew yg awk sume buat..." (lam toilet pon ke pn. J?alamak~)
bak kate samivelu "mari le kite bersame2 menderme dare" (uish,dare ke darah?aiyoooo)
bak kate karam sighvalia "bagaikan aur dengan tebing" (ader kene mengene ker?..erm pk jap)

itulah diantara kata2 yg selalu bermain dipikiran aku...agar xlupe diri..(sangat laaaa).. sooooo pada yg berperangai cam kitorang nih, di syorkan agar sediakan payung sblm ujan.. bli la kat kedai rm2 tuh..takot kang ujan dah lebat br nk terhegeh2 pinjam payung... kitorang nih xper,bapak punyer payung pon kitorang dah bli hehehehehe.. akhir kata, majulah sukan tuk dr sendri dan dan klu dah terer sgt, tuk negarapon leh gak..

ok cya!

4 komen best!:

miSs.BoBo said...

hahahaha..
mmg besh giler la..
dlm hati ader major..
ader la sgt kan..

^0^

appleCuBbyz said...

hahhaha aderrrr... lam ati ko ader mohd azwan jerrrkan?? hehehehe pandai x aku? huhu

ielamorry said...

huu. pegi mandi manda xajak pon kite.

sob sob.

appleCuBbyz said...

ala2 ala2...xmau la nangis iela ku cyg~.. arituh last minutes la cyg..hehe t bebler kite g reramai yek.. best bangat tau!hee

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!