Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

AWARD dr aku!!!!...

Ntah!..aku pon xtau npe aku tetibe TERajin @ TERgediQ (macam siGediQ aku daaa) nak wat AWARD yg ntah apa2 serabutnyer nih..hehe...

AND,
Yang paling penting, aku nk tunjuk kan ke"Appreciate"tan aku wat sume pengkomen2 yg slalu datang visit akunyer blog nih... Sebab tanpa korang, sapew lagih la yg nk lepak tercongok baca akunyer crite yg sengal2 kude nih...hehe.. Infiniti trimaz tuk korang..

SO...

Award nih, aku especiallykan tuk org2 yg selalu komen and slalu menjengok dengan tak malunyer dalam blog aku nih hehehhehe.. dan aku akan mencr 15 org yg bertuah sahaja..hee TRIMALAH AWARD! dan pemenang2nya ialah:

Miss Bobo
Miss Ielamorry
Miss reEN
MissMinty
Miss Cima
naz
fezaL Mohd
[[sya]][[ecot]]
cik yana
Zahari Ismail
Miss Lovely
ashkun
Miss Mieya
Ryn
x-po

Tuk yg tak tersenarai tuh, sorylah.. bukan aku xnak bg.. tp dah nama anda tercalon tuk award yg akan dtg laaaaaa... Olehyg demikian, rajin2 kan la dr anda lepak lam blog aku nih (klu dah kemarok nk award yg hudoh dr aku laaa hee lalallalalaallaaa)

k cya!

7 komen best!:

tukang karut said...

nk tanyer
miss cima mane tu?
kang salah org plak
wakkakakka~

♥reEn♥ said...

terime kaseh kepade mama dan diri sendiri..
kerane mama la adeq dpt on9..
dan kerane diri sendiri la kak fara dapat pembace yg hebat macam adeq...
terime kaseh la tok award ni..
saye memang xjangke yg saye akan dpt..
akhir skali terimas kepade peminat..
----------------------------------
cewah..
hahahahaha...

applesakura said...

wahai the cutest cima... kamo lah org nyerrrr.... dipersilakan naik ke pentas yerrr hehe

applesakura said...

amboi reEn.. kemain ko yek dek.. org suh bg spech sepatah 2 kata, ko bantai 1essay yek.. haha..

tingkat kan prestasi, kurang kan kontroversi yer dek hehe

tukang karut said...

yeyeh!
dapat award
mekaseh ;0

miSs.BoBo said...

trima kaseh kpd Allah S.w.t kerane bg otak utk menaip g besh2 kat blog ini and trime kaseh juge kerane bg umo yg panjang dpt la kumen blog ko nie slalu yer..peminat2 saksi kan la filem tebaru sy d saluran 188 yer..bli yg original..

^0^

applesakura said...

miss bobo.. ko memang sengalllll..
oleh itu, apa kata ko join contest aku hehehhee

cime...dapat award xnk sepata 2 kata ker?? hehe

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!