Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

AprilFoolllpaling SENgaL

Angkara TOP-UP!
bg aku la kan..aprilFooL paling sengal kot...
ianyer bermula semalam la... Semalam, aku baru je bukak mata nih, as always la kot mesti capai hp..aleh2 mata aku terbaca la salah satu dr 3 msg yg tertera..
ianya berbunyi

"Farah,saya nak sangat awk amek top-up
RM5 nih.. Awak nak atau xnak, saya tetap ikhlas nak bagi kat awk..awk amek yek..Ini nombornyer 87278-3889-8369.." -sOmeone- opppssss terpaksa merahsiakan identiti nyer, kerana dikuatiri mengancam drnya hahaha (bikin maluje kang klu aku bgtau hehe) Maxis top-up ok..waw!

Cerita diteruskan...

Aku pon dengan blur nyer ternganga dangan penuh gaya lah!.. Biar betoi! mamat nih giler ker?? Aku pon dr terbaring terus terduduk.. Opppssss pembetulan.. aku bukannyer ternganga, tergamam kerana terPERASAAN ader peminat ok.. Aku tergamam sebab....

Aku pakai DIGI LINE la sengal! skru lose ker ko nih? DITMBAH lagih, ader kot top-up RM5 berserial no. ??? sengal!

Rase cam nak bg tau 1 dunia bahawa : aku xTERkene APRILFOOL tahun nih!!! Yeey~

untuk mamat tuh, trimas la sgt2...sebab telah cuba sedaya upaya dan dengan penuh gigih try mengAPRILFOOLkan aku..tapi XMENJADI!hehehehe tahun depan cuba lagih yek hehe
Rupenyer, die yg terAPRILFOOL sebab xtau yang no 012 aku tuh dah murtad ke DIGI hehe sory la beb!

cya!


5 komen best!:

miSs.BoBo said...

hahahaha...
sian owank 2...
dier yg kene april fool...
aku n the geng jerk taw yg ko da "murtad"..
selamat aku..

^0^

ashkun said...

kene aprilfool same ler kite huhu..
sakit ati btoi..

applesakura said...

to ayu :hahahhaa ko memang...hehe
tu pasai la ko xnak msg aku kan? waaaaaaaa cedeyh jerrr~

to ashkun: ala ciannyerrrr~ samelaaaaaa nih huaaaaa

Unknown said...

hehe...cube ko wat mayfool t kat dy..ckp la spesel day..balas balekkk

applesakura said...

hahhaha..cdngan yg menarekkk.. aku nk bg die geram sampai nk terjun dr tgkt 13 hahahaha tQ Epal

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!