Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

apaAku pk + CONTEST! cpt2!

hahahahhaha entah xtau napew mood
aku arinih..tetibe je nk belek2 gambar2 yg ader lam akunyer pictures album nih.. hee.... then tetibe ternmpak la beberapa gmbr yg agak cute! n agak pelik tingkah laku nya...

haaaaa....
Korang mesti penah pk kan, klu kitew tengok gambar tuh
(dengan sebelah otak yg lain) gambar tuh leh wat satu situasi yg agak2 lain dari yg lain laaaa.. kire2 macam dibawah sengal laaa ish ish

hampir2 nak ke pelik sangat! (tak macam realiti sebenar cewah~) hee.. kekadang tuh kan, aku nih ternampak gambar lam magazine..
pompuan memandang ke atas sebuah bangunan.. Aku ingat kan ader duit nk jatuh dari atas tuh ke kan...hee (pk duit jerrrr..ish ish.. banyak sangat main pet society la nih ish ish) hee
upenyerr...die tengok org nk bunuh diri ish ish yoyo ooooo jeeeee ceyh~..

oklah...oleh kerana aku skunk ngah mereng skit.. (sikit jela)..
Apakata korang layan je la pic2 nih..hee.. (kwn2 ku, korang memang best~!)







kredit tuk kawan2 aku, sepupu aku n GediQ!

Haaaaa...
dan yg terakhir nih, adalah anak sedara aku nyer kerenah..
CONTEST!
klu sekali korang tengok, agaknyer die ngah bebel apa la agak nyer sengsorang yek? maktok aku pon mesti lah xnak kalah beb.. (nk kredit gak la katakan)hee die pon skali nk join gak lam contest nih!..hhehe

Sapew yg memberi kata2 dialog yg paling power! dan paling sengal! adalah raja segala sengal! hahahahhahahahhaa... (pemenang akan menerima award beserta kemasyhuran. Dengan kata lain, aku akan canang satu kg beb! hahahhaha)

Aku tau, kwn2 aku, ramai yg sengal2 hehe!..
oleh itu, Gambate kudasai sume!..

Adik : _______________________________
MakTok: _____________________________


Nak tengok,sapew dpt award BLOGGER paling SPORTING + SENGAL!

cya!

16 komen best!:

♥reEn♥ said...

okey saye mahu mencube n mahukan award tu...!!!

adik-alahai..xkan bg aku sepotong je kek..aku nak satu bulat tu..baru padan ngan pewot aku neh..!!

-------------------------------------
maktok-kau sabau la sikit..mane la pewot kau xbesau macam tu kalau kau asyik makan..

ok im done..amacam kak fara...ley memang award tu x??(sambil wat muke kecian)

tukang karut said...

mane satu adik mane satu maktok? aduh!
wakakkakka~ ;0

applesakura said...

cool!!!..reEn,best2..kitew tgu dan lihat...hehe..

Cima~..ko aku ketok kanggg~

tukang karut said...

senang cam ni, sape komen tajuk ni, sume dapat award

hahhaa

adil2


wakakkakka~

applesakura said...

hahhahaa..menarik gak tuhhhh...ok2...

pengumuman: sila2 join!..sapew jwb dapat 1 award free..cepat2!.. hehe

memang adillll!

miSs.BoBo said...

nak jugakz try..hahaha...



maktok-bilo la ekau nak mkn kek tue??

-------------------------------------
adik-sabo la maktok..adek nak kentut jap..kentotan maot neyh.kene amek feel..lopeh ketot nie br la der feel nak melantak kek neyh..


p/s:juri..sila wat keputusan seadil nyer okey..

^0^

applesakura said...

hahhaa..missBobo, ko berjaya wat aku gelak~

c h o c o l a t e i.c.e said...

hye..i'm new here..huhu..

bdw..tbe2 ade idea a nk wat caption adik ngan mak tok tu..huhu.

adik:ni konpem mak tok nk se prem due gk kek ni..xbley2..kne nyorok ni..*mata sambil menjeling-jeling mak tok*

matok:uih aii.sodap plak nmpk kek tu..nyum2..yumee...

applesakura said...

hehhehe...nice one! i like!

ielamorry.om said...

huhui. nak meng-join kan diri. hik2.

--------------------------

maktok : agak2 aku dah cukup VOGUE ke senyum cenggini depan camera tu ek? Adik, tengok camera tu lah~

adik : (x menghiraukan mak tok) kek ni kalau aku kongsi ngan mak tok xcukup ni. Sementara mak tok nak possing vogue2 depan camera, baik aku bwk lari kek ni jauh2 dulu. hua hua.

--------------------------

ielamorry.om said...

huhui. nak meng-join kan diri. hik2.

--------------------------

maktok : agak2 aku dah cukup VOGUE ke senyum cenggini depan camera tu ek? Adik, tengok camera tu lah~

adik : (x menghiraukan mak tok) kek ni kalau aku kongsi ngan mak tok xcukup ni. Sementara mak tok nak possing vogue2 depan camera, baik aku bwk lari kek ni jauh2 dulu. hua hua.

--------------------------

applesakura said...

hahhaa..tersenyum sipu aku ngan iela nyer jawapan...hehe

sparkystar said...

adik pink : weii.coverline skit,usha2 maktok aku.aku nak rembat lagik nie!

adik grey : cepat weii,maktok ko dah usha2 kt..

maktok : haipp! ada aku babap karang dak 2ekor nie..

applesakura said...

huhu! nice touch mr.Sparky! hehehe will info u! huuuu~

MinTy said...

Adik : Alaa tiap2 tahun cake same. Boring perut adik ni. Blueberry cheesecake Secret Recipe kan care.

MakTok: *blur* Ok cucu2 game dh nk mula. Semua buat 1 bulatan besar.

(Org tua mane dgr suara si kecil yg jauh itu so tanpa dihiraukan memulakan game.)

applesakura said...

hahahahaha...
care! care! huhu..
tq umi.. tgu annouce neyr isnin depan hee

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!