Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

COMING SOON!

Aku n Anding, Ayu and Dila cam biasa la... untuk mereleskan tention, ini lah salah satu kerja kitorang, iaitu tengok wyang~.. kitorang pon tempah la wayang~..(siap tempah yek..jgn memain..giler punyer nk tengok nih hehe) kat Sunway n kali nih kitorang pilih citew "coming soon"!..

Seriusly! aku nk koorang tengok citew nih!..

Bapak bestnyerrrr~

aku nih bukan nk kata apew, terkejut lam wyg klu tengok movie antu nih biaser la...but nk wat aku takot ssh skit....

Tapi!..seriusly la aku cakap, citew nih leh wat aku heart attack! giler punyerrr...~ buat yg sepesen ngan aku tuh..meh la join merasai apa yg aku rase.. n buat yg xslalu mencarut tuh, JAGA-JAGA kerana anda akan selalu mencarut bler tngok citw nih...! haha (cam kawan aku si Dila hhehehhehehhe wekkkkk)

Citew nih mengisahkan sebuah filem seram yg bakal ditayang kan buat tontonan umum.. jd,crite dalam crite la..nk citew bebanyak takot karang xbest plak kan..soooo apa kate korang tengok sendri.. kang xsuspen laaaaaa hee..

sedikit sedutan citew nih

Buat peminat citew antu cam aku nih, aku leh bg citew nih 5 Bintang siap + 3 Bintang lagih! Filem nih best giler.. concept citew nih aku selut abis.. tabik spring kat penulis scrip dan director die..kerana BERJAYA wat aku takot, terkejut,mencarut dan xabis2 membebel pas kuar wyg.. dan yg paling best diorang berjaya wat aku xnk tengok wyg lagih~~~~ waaaa.. (5 minit je pastuh kembali kepada normal mood aku hehehe)

Soooo apa tgu lagih, meh la beramai2 ke pwagam yg berdekatan! hee

cya!

post signature

7 komen best!:

miSs.BoBo said...

wat agy skali ko jd bantal aku yg setia..
hahahahaha...
jeritan kuh menguasai 1 panggong..
tgk yer sumer!!
seram bangat..

^0^

applesakura said...

hahahahahaha...
sonok jd bantal pelok nih...
wah! aku pon naik seram! seram tengok dila dah nk histeria dah hehehehehehehehehe....

hahahahha ko memang..klu bab menjerit bg kat ko hehehe...

paling xleh balh tuh! tetibe plak org sebelah ko sendawa lam panggung.. 1 panggung ketawa! hahahahahahahaha

tukang karut said...

ta sempat g la nk g tgk cite oke
ramai kate sonok
hurm~

ielamorry.om said...

nak tengok jugak~~~~

applesakura said...

meh la tengok wahai iela kuuuu hahahahhaa...kitew bersama2 merasai nyaaaaaaaa~ hahahaha

o0o0o0yeke cima..tengok tau..rugi klu xtengok kat wyg~

♥reEn♥ said...

memang best giler kak fara..
tgk ngan mycinta asik la termenjerit...huhuhu...ngeri betol :S

applesakura said...

wah! yeke adek??? wah! biaser la... si ayu ngan dila pon apew kurang nyer ..hehehe (termasuk la aku huhu) keje nyer menjerit ngan terkejut je... mencarut jgn citew laaa hehehehe

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!