Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

Koboi night!

hahhaa...inilah video yg paling cool yg ada dalam simpanan aku hehe
nk tau video apa??hahahhaa..inilah die...




dibintangi oleh: Shaha, Zakuan, Helmi, Fauzan, Edie, dan Anip
kredit tuk diorg hehehhe


video time GRAPHIC dinner arituh!..
setiap sem kene wat persembahan memasing..sooo
sem6 ada 2 persembahan, inilah salah satu dr nya hee..
yg lagih 1 anding ngn zul perform.
Bagi aku, persembahan diorg malam tuh leh wat
mata aku yg ngantok leh terjegil! hahahha.. best2!..
Aku xsangkal lagih..Korang memang sengal!
Sesengal semut! hehehhee

cya!

2 komen best!:

tukang karut said...

hahahha~
bapak sempoi persembahan diorg neyh
seyus
hahahhah~

applesakura said...

hhahahha..sempoi dan xcover macho lagsunggg hahahha (macho ker??) hehe

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!