Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

kene TAGGED..

Hahahahhaa... ader tag WALLPAPER laaaa hehe.. (eh eh..suke pulak hee)

Peraturan:

1) Anda perlu "PrintScreen" wallpaper anda yang sedang guna sekarang, jangan dusta, kerana kurang digemari.

2) Beri tahu mengapa anda suke "wallpaper" anda itu.

kenapa???hahaha..aku nk amek feel skit tuk major aku t.. kene letak wallpaper yg kebudak-budakan laaaaa heee...(mereng~) Lagih, sebab aku nk tengok si GediQ aku dr pelbagai possition leeerrrr! yele..(hahaha itu sudah semestinyaaaaa) kate wallpaper aku..sume pon ttg aku lerrr xkan nk letak gmbar uncle jual kobis plak kan..

3) Tag 10 orang

ha?..10 org? aduh ramainyerrr..

Miss Bobo

Ielamorry

reEN

Cima

Cik Epal

CikYana

Mieya

Miss Lovely

C-ha

dan org yg ke-10 : adalah utk sesapew yg nk wat sila kan laaaaaa

cya!

post signature

5 komen best!:

tukang karut said...

ahhahhah~
adoi
cima ada gak

Along Arman said...

♥ shanteqnya wallpaper die.. ceria gitu.. heheh... ♥

applesakura said...

ala...cima jgn lerrr memaluuuu.. nk tgok wallpaper ko gak~ hehehehhe

Along arman! hehehhe fan of ur blog hahahahhaaha...tQ along! >.<

miSs.BoBo said...

thanx yer kasi aku tag..
suke la ini tag..
menarek~
hahahahaha..

^0^

applesakura said...

amek2..wat jgn xwat hehe

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!