Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

Jangan tengok lamer sgt pongongnyer itu...yek..hehe agak seksi huhu
Aku lepak kat Bukit Raja arituh.. g tengok wyg ngan Anding, Dila and Ayu..
Citew die biaser jer...Tapi, biaser2 nyer pon leh la wat aku terkejut ! waaa..

Nak tau citew x?..Lam wayang aritu duduk la sit tengah. Anding, Dila, Aku and Ayu.
Disebabkan aku dok tengah diantara dila ngan ayu, akula yg dijadikan mangsa "bantal" untuk dipeluk time takot and terkejut..haha aku dari tak terkejut, leh jadi terkejut!..
sabar je la aku hehehe...

aku xleh nak carut lamer dah nih..sebab on9 kat uitm je nih.. hehehhe
k lain kali aku story lagih yek huhu....

cya


5 komen best!:

miSs.BoBo said...

hahahaha...
bantal yg sgt empuk..
len kali mau dok sblh ko agy la..

^0^

ielamorry.om said...

wah~ sudah keluar ya cite ni.

huu. tapi, bulan lepas kita dah tengok dvd die. huhu.

seram gak cite ni en. tergezut2 ar jugak.

huu. ;))

applesakura said...
This comment has been removed by the author.
applesakura said...

ielamorry :oh cyg ku..hehe tula memang citew nih dah kuar pirate dahhahahahha..siap leh download..
tp, biasa la kene mengabulkan hajat sahabat ku si Anding. Sebab kempunan nak g karaoke xdpt, tuh kene tgok wyg ngan die..klu x, berkabung die kang hehehehhe... seram kan??? hehe

applesakura said...

oh miss.Bobo yg tembam dan mantap!.. hahahahhaa siap berpelok cium pon xperr... hehehehhe.. muahmuah muah!

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!