Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

Al-Fatihah kpd Allahyarham Din Beramboi..isk..isk..


Hospital Selayang, 2 April 2010 - Sama2lah kite bersedekah Al-Fatihah kpd Allahyarham Din Beramboi yg tela pergi kembali ke rahmatullah pada ari jumaat 2/04/2010 (12.30 mlm) di ospital Selayang...KEPERGIAN ARWAH MERUPAKAN SATU KEHILANGAN BESAR DALAM INDUSTRI MEDIA TEMPATAN.. waaaa T_T (kali nih aku betoi2 cedeyh weiii) waaaa

Bukan ape,
aku minat giler kot ngan lawak2 die
xpcially, time drama pagi ERA~
wah! giler mengancam... 
berjaya wat aku ketawa hingga menangis tersedu2~
bukan tersedu2 lagih dah... hingga TERKEDU terus~

teringat lagih time blajar dulu kat shah alam,
 time pepagi dalam kete member aku. 
(sebab aku maner ader ketekan =)
lalalalalallaaaaaalaaaaaaaaaa
kawan aku yg seEMANGnyerr dengar hitz nih pon terpaksala bukak ERA
sebab, aku nk dengar "pagi diEra"lerrr..kuikuikui
lawakx lawakx memang TERBAEK lah!
bukan mcm setengah pelawak, PAKSE AKU KETAWA.. (bak kate mak aku laaakan)
(lagih pon emangnyer akuni, kuat ketawa kot! hehehe)

soooo THUMBZZZ upzzz utk pagi di Era..
paling minat episod : kapal terbang. penumpang nak burger 1! 
paling sukew! paling minat! paling wat aku ketawa terbahak2
 biler Arwah Din Beramboi kata 
"abg burger!! burger 1 yek~~ nanti sayer turun! eh ..eh xpelah abg burger, BALING je la naik atas!!!" jeritnya..hee "haaa..puan, slalunyerr kami memang terjun ke bawah blikan burger untuk penumpang~~~~~"
adoiiiiiii~ xleh blah!
kredit kerana berjaya wat pagi aku ceriaaaaaa slalu~~~~~ 

tp
lepasnih mcmaner yek??? still the same??
ofcoz NOT! (kot)

"Sekian dr bilik brite TAK bertauliah...hehe"


applesakura

1 komen best!:

PEREKA CERITA said...

siyes sedih giler... walaupon xde sebarang hubungan persaudaraan tp kehilangan allahyarham amat dirasai ku T_T

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!