Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

status FB aku menjawab segala2nyerrr

mukadimah mustilah ala2 shy2 cat skit~~~ hikhik

status Facebook aku

---------------------------------------------------
Farah Applesakura hah! mak aku xder seminggu dan mulai arinih aku jadi MAMA MITHALI~~~~ yeayyyy~~~~ bangun siapkan adik aku g sekolah, watkan sarapan utk die, 
dan akhirnyerrr lambai die dimuka pintu~~~ wah!!! best2! hehe
---------------------------------------------------
dan aku kene kitai abis2an puneyrr!!! waaa

hah! amekkkk ko! padan muke aku..
wah!!! itulah yg aku mksudkan dari tadi tuuuuh~~

kikikiki

status: menjadi MAMA MITHALI selama seminggu..
akibat drpd: mamaku ada seminar di Beijing! wah~~ azab3~

kawan2 aku kat FB tuh apelagih,
sgtlah suke mengitai aku!!!!!! tuh! buktinyerrr.. sampai bebilion komen
aku dapat..(padahal 57 je..kiikikiki) ayat mustilah kene power beb~ kikikikiki
yg kitai tuh jgn citer lah.. diorang memangnyerr dilahirkan 
senget seperti aku! hehehhe sebab klu tibe time aku kitai diorang,
memang KAW2 punyerr..xkasi can punyerrr haaaa


cak! lalalallaa

bukan aku yg azab sebenarneyrrr pon~~~..
taaaaaapiiiiiii.....
adik2 akulaaa..kikikikiki..
DIBULI oleh kakaknye yg mithali iniiii~~ MUAHAHHAAhahaaha
(haaa kan gelak setan dah kuar~~~ hee)

kudoakan agar omak aku, selamat pergi & kembali~ amin~~
kini status diumah aku, tinggal aku ngan iqin sahaja.
sebab adik lelaki aku, dah g Negeri9 pulak.
sooo tinggal lah aku ngan iqin~~~lalalalalaaaaa

satu hal jugak,
si iqin nih plak tdonyer pon nk kene beteman~
adoiii...mujur die xmintak pakej DODOI sekali..
klu x, aduuuyaiiii~~~~ hikhik

------------------------------------------

soooo..arinih nk suh adik aku masak ape yek?? hehe

applesakura

1 komen best!:

naz said...

haha. heaven gila berdua jer

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!