Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

"saya minta maaf kalau dilihat selekeh"

wooooooo
itu ayat aku tuh beb~ curik2
muahahhahahahhahaa...
org cantik mcm ko Lisa enggak sesuai lorrr pakai
 itu ayat~
(ats tuh gambo aku kidnap dr google image)
hah!
nih gambo time aku kat opis~
pakaian ke OPIS yer kengkawan~
ulang suara.. pakaian RASMI aku ke opis..
kasut??? crocs Hello Kitty la apelagih..
atau
kasut palaz atau lebih syok lagih, slipar rm9.90!


g jumpe client siap pakai baju

BAJU puchong runner club plak kan~~~
(sila usha baju saje yek~~ gambo nih lapok dah pon)
aiyaaaaaa...sgt tidak sesuaikan? + selekeh...!
ini bru lah betoi2 selekeh!
tapi client xpenah lak reject aku hehehhehee pelik2
 
knpa aku xpakai blaus??
aku?? pakai blaus??? perluke? wah! sgt tidak sesuai~

paling2 kuat pon, aku pakai kurung zaman purba aku.
haaaa zaman diploma dulu nun~
muat lagih lorrrr..buat pe nk bazir kikikikiki
(kata2 dr seorang yg pemalas nk bli baju kurung daaaaa)

tambahan pula,
baju aku jejalan g TS ke Pavi ke Mines ke Mid ke
sume pon same + sebijik cam aku g opis!!!!!

bukankah itu pelik bin benar???
aiyaaaa...
sangat2 mau make over..
but xtau camnerrr..

yelaaaaa
umo dah 24. (aiyaaaa ckp pelan2 dorrr)
tp klu bli tiket wyang leh lak si pengkaunter kata
"cite nih, 18tahun ke atas ke dik"
wah! muke aku nih umo 16 tahun ke bang???
malu siotttttt~

makeup???
makeup jgn cite la..
eye liner + maskara je pulak!

but paperpon,
bagi aku
LESS IS MORE!!!!
kan?? hehehehhehehehehhe
natural beauty is better than PLASTIC! kikiki

---------------------------------------------
ada yg nk suggest aku g "tangkap muat ke?" hehhehe
muahahahhhhahahaaaaaaaa

applesakura

11 komen best!:

Oong-ong said...

wah..lisa mmg comel

applesakura said...

hehehe lisa memang xdinafikan cumel yo~~~ hikhik

scya lollita said...

awrt mude maa ;D

applesakura said...

muahhahahahaha awek mude??? kuikuikui... kembang sudah~ heee

Anonymous said...

ahaha...yup..less is better..kang make up lbey2 tak seswai plak...lgpon utk orang naural beauty cam KITE-KITE ni kn, mmg tak elok pkai make up... huhhuh...=P neway, kmu kje pe ek???

DiyanaDaniel said...

salam fara, tq cos follow blog akak, tengah usha2 blog ni..best la.

ielamorry.om said...

hoho. kite pun tak suka pakai blouse farah~ huhu. tak byk blouse pon kite. byk baju tee je. haha.

sampaikan mak kite kan, tegur;
"awak tu dah tua, tapi bila beli baju asyikla beli baju t-shirt, dah kalau plain tak apa, ni berkatun2~ macam budak2"

huu. kite bukan lady-like laah~~ T_T
dahla tak pandai bergayaaa~ sob sob.
mekap lagi la haram~ hoho.

applesakura said...

impiish_yatie: hehehhe kite2 yek??? netural beauty tuh, awk jer yatie.. hehehe kite suam2 kuku jer muahahhahaha btw, sayer keje graphic designer jer kat bangsar. hik

diyanaDaniel: hehehe maceh jugak akak..sbb sudi singgah menyinggah~ kat blog senget nih kuikui

uik iela~~~~ same la!!!!!! muahahahahhaa katun2??? muahahahaha ktwa terbahak fara hikhik.. betoi tuh~ eleh! iela tuh, xpakai makeup pon cantek~~~ pakai makeup? lagih la gorgeussssss teros! hikhik

Anonymous said...

eleleley, randah diri plak kmu ni cik applesakura... da la kmu mmg rndh pon..=P joking okie..
graphic designer ke??? ptot la kreatif smcm jek..=)
eh lgu kt blog kmu ni kmu nyanyi sndri ke???lgu pe ek???
cm sedap je..heeeeeeeee

atoyissan said...

ala..baru 24 tahun dik..akak nih dh nk masuk 29 tau..gi kelas pon sama..gi ngajar pon dressing samer..hehehe..tp yg penting selesa

applesakura said...

impish_yatie..hehehhe eh2 tau2 je sayer rendah~~ hehehhe rendah dr pokok kelapa blkg umah nenek sayer..kikikikiki
kreatif ke?? heee biase je..eh2..BUKAN2! bukan sayer penyanyinyerr.. bukan~~~~lagu nih lagu Emelda Ahmad "Kimia"~...hikhik

but sayer will nyanyi nanti la... tgu yek~~~muahahahaha ati nih dah xsabo nk masuk juara lagu tahun 2033! muahahahaha (tme tuh dah tua membongkok dah pulak kan~kikikik)

akak Atoyis: hehee betoi3 sayer sokong! hehe yeke???wah! kite same! akak memang sedia cantik, akak~~~ hikhik

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!