Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

WORKAHOLICS! nih video khas utk korang! kikikikiki BEWARE! NGARRRRRR~

woooooooo..slamat menonton! hikhik


isk isk isk keciannyer la kat awek nih~~~
berdekah aku ketawa~~~~ hehehehehehehe

korang pon dah usha dah video nihkn??? hehe haaaaaaa~
special to WORKAHOLICS semuaaaaa~~~~~

KORANG NK JADI CAM tuh???
(eh, tp klu nk transform jadi kuda nih leh jer~~~ hehe)

muahhahahHAHAHhahahaha.. JANGAN weiii~~~~
dinasihati lagih sekali "Jangan weiiiii", kataku...

tuh namenyerr dah TAK LAMER dah tuh..dah nazak dah tuh~
menunggu kerusi meja naek atas kpala korang jela kang~
hehe

awek die pon leh tahan SENGAL gakx tuh~
klu aku, xlamer la laki tuuh... 2saat lepas tuh, tengok die dah
terjunam ke tingkap luar tuh! haaaa.. selesai masalah! kikikikikiiiii
TIME 1ST TIME aku tengok video nih,
ader la SENTAP sikit.. hehe
TERASA beb wa cakap samaluuuu~ hehehehe
yela... aku nih memang keje nyer mengadap pc jerrr..
senang cite "mouse" memang dihujung jari jelaaaaa~
siang ke malam ke pagi ke petang ke..
cume time tdo ngan makan je aku "lari" sikit dr topik "mouse" nih hehehehe
tuh yg TOUCHING lebih sikit bler tengok video SENGAL nih kikikikikiki
------------------------------------------------

akhir kata: "keje untuk HIDUP, bukan hidup untuk KERJA, yek~"

applesakura

5 komen best!:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

hahaaa.. ade ke org mcm tu? :P

applesakura said...

hahahahhaha itulah tuh... pelik tapi benar~ huhu

n a t h said...

hahahha.

applesakura said...

hehehehe

~ Ann ~ said...

cetss.. kueng nyer laki.

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!