Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

gadis melayu ke-33!arinih kite citew pasai aku SAHAJA yek

hahahahahahhahaha
arinih memang dalam sejarah!!!

"fara, kamo pakai camnih, nmpak lain gilerr arinih"
kata George akunyerrr bos kecik.huhu
sambil gelak plak tuh..sangat xleh blah wei~

aku pakai ape?
hah! aku pakai kain! dtg keje arinih
dorrrrrrr
sgt ladies!!!
bukankah dalam SEJARAH tuh namenyerrr hehehehe
kain aku pakai nih lebih kurang kain nih laaaa
coklat & laboh!
wah sgt pompuan melayu ke-33 weiii!!! kikkikikikiki
akuxpenah weiii pakai kain g keje
asyikla sluar jeans~

tak pon
baju kurung la paling2 HOT pon~
muahahahhaa

jom terjah 2 gambar ayu aku berbaju kurung jom!
hehehehehe..yg takot muntah tuh...
pejam jela mata yek
hah! tu diaaaaaa~~
ayu ke??? kikikikikiki.. wat sakit mata adelaaaa..
syuh! syuh!
tot~ tot~ tot~ hehe
hah
walaupon aku berbaju kurung,
KAROK tetap KAROK beb~ hehehhe

dah2 cukuplah tuh crite
pencalonan aku sebagai pompuan melayu ke-33 tuh~ lalalaaaa
tutup cite yek..buat pipi aku blush* blush* je kikikikikikikikiki
(maluuuu la konon~~~ cit!)


nah!
sblm aku balik nih, aku hentam korang ngan muke
senget aku 2 tepek! dush!! dush! hehehe


sekian dr bilik berita xbertauliah

p/s: aku nk g cash cek nih. bye. bye.



applesakura

2 komen best!:

eiymnajmie said...

nice ape tgk gadis melayu pakai kain..kemelayuan en keanggunan terserlah siott...

applesakura said...

adeyh~
hehehehehhee..
gadis???kuikuikui..
keanggunan terserlaH~~~ wah wahaaaa..hee

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!