Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

ALIEN VS exam SPA muahahhahaha

hah! nih gambo salah sekor Alien aku tgkap tadi!!! 
amacam??? muaahhahahaa..dah2 jgn senyum2 dah..shhhsss..

sblm aku memulakan apa2,
disini, sayer applesakura ingin memohon JUTAAN + puluhan + ribuan maap
kepada sume yg dtg ziarah blog aku nih sejak 2ari yg lepas..

weyh, serius weiii aku amatlah bz giler!
yela, maner xnyerr, ngan nk menatap buku study tuk exam lagih
(ceh!..yeke ko study tuh??) hehehe
yela, lagih pon keje kat opis belambak plak laaaa
time nih la client nk design cepat.
dengan otak yg dah tersepit dek exam SPA nih..adeyh...
semakin otak aku SEMPIT..
(tp xla sampai jadi cam Adnan Sempit tuh hee)
SORRY YEK~~~~ =) senyum sikit~~ kikikiki

promise will lepaking kat blog korang japlagih yek.. kuikuikui
(muke nk bersalah...cit! hee)

--------------------------------------------------
ok2
kite teruskan dengan citew kite..
pengalaman aku semalam nih!
tentang ALIEN!!!!!

hah!
ni bukan Alien VS Prediator  
atau Alien Workshop yek... TAPI
nih pasal ALIEN aku!!!!! hehehe kuikuikuikui

"THE BULAT" namenyerrr.. adik beradik Alien Workshoplaaaa
haks

inilah die...Bahagian I exam SPA smlm...
SOALAN nih suh aku lukis Karakter Animasi cereka kanak2
berdasarkan daya kreativiti & imaginasi anda.

nah! amek nih!!!
biar korang gelak guling2...sememangnyer aku nih
KAYA DENGAN IMAGINASI...dah lupeyek??
muahahahhahahahaha
klik utk tumbesaran yek..hik
tadaaaa!!!
dah usha dah??amacam???hehe
leh wat korang gelak sampai semput kan???hehehhe

aku puneyrlah berusaha nk buat karakter yg cool & ganas!

aleh2 pengawas yg jaga bilik aku tuh lalu tepi aku...
dan berkata "alahaiiii cuteneyrrr~~~~~" pegh!
hancur terus harapan aku..
lain yg aku nk wat, lain yg jadi... waaaa..
terus aku pandang member sebelah...
nih hah! bahia...
die leh relex je. baring2.....wah3!
si bahia memang sememangnyerr superb terrer!!!!
lagih2 bab2 vector! pegh!!! tabik spring hanya utknyerr hehe
(kipas laju2 skit fara yek...baek~~~lalalala)

klu korang nk tau...
banyak lagih gambo2 kitorang snap time exam! hee
pengawas kuar g toilet kot..kikikkii
almaklumlah... nk dodok diam2 memang xdapekkkkk laaaa~heehe

Bahagian II- pengetahuan Am???
heh! jgn ditanyer..aku hanyer menggunakan
DADU untuk membelasah jawapan A,B,C,D ituh!
SELESAI!
hah!
lagih gambo kitorang posing! hehehe
boring~~~~
sume org senyap jeeeee...

p/s: memanglah kene senyap fara oit! exam kot~~~ 
hikhik..

applesakura

5 komen best!:

applesakura said...
This comment has been removed by the author.
applesakura said...

lalalala
aku suke Alien WORKSHOP!!! hehehe

putra said...

yeay!!! akhirnye burjaye gak saye komen!!! hahahaha!!! (glak sombonk) tp da lpe nk komen pew.. lalala~

applesakura said...

hehe
sengal jugak kamo nih putra~ hehe

Anonymous said...

gle kentang!!!sies comey..huhuhuuhu...tak sngke kamu sungguh berbakat!!!heeeeeee...
(pe lg, pujian harus dikembalikan..=P)

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!