Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

budak2zaman skunk, BONGOKx, baget up2date, cam GAMPANG!

korang baca tajok entry aku pon dah tau aku giler punyer marah!
aiiiiii!!!! aku malas la nk cite panjang lebooooO~~~ 
wat tambah sakit ati aku je..
korang tengok la sendri kat bawah nih...

lagih???

amacam??
ader x seGAMPANG yg aku bengangkan???
budak baru setahun jagong, tapi...
boleh memperlekehkan soal agama dgn TERERnyerrr!
tahniah kpd kau, RAFIQIN DARWISY! mengucap panjang aku~~
klu adik aku lah, tiada hari esok dah untuknya! arrrghhhH~~~

nih aku kasi die popular sikit~
budak tingkatan2..yg perangai macam dajal!

RAFIQIN DARWISY - budak x cukop umo yg menghine agama, menghina arwah Din Beramboi, dan mengaku diri sendri sebagai malaikat... budak2 zaman sekarang nih memang hebat2 belaka!.. mulot lancang, xpikir mak bapak sendri...

pic nih, di printscreen kan oleh kawan aku yg amat bengang ngan
perangai budak nih~~~~ 
"Star Light, sorry laaaa...nih gambar aku kipnap dr photoFB ko~ hehe"
aku nk berkongsi ngan sume bloggers aku!, thanks dear! >.<

kpd yg membaca, agak2 akunyerr tajok tuh OVER x?? hee
sorry~~~ kikikikikiki

applesakura

9 komen best!:

applesakura said...

kesialan budak2 sekarang amatlah terserlah! nk salahkan sape yek???? ermmmm "LU PIKIRLAH SENDRI!"

Misshy Innz said...

tgk dah.
siap wujud group kami benci rafiqin darwisy.

pe la motip dy wat mcm tu kn ?
hurmm.. ;(

alyachan said...

budak bawah umo mmg bd0h cam tuh~
ibu bapa xaja tu~

applesakura said...

itulah tuh! Innz, Alya.....

rase cam nk kerat kecik2 bg rimau kat zoo makan~ ader gak paedahnyerrr..kenyang gak perot rimau tuh~~ eeee

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

budak ni mcm sial kan..jom sama2 doa die mati mlm ni..

applesakura said...

harap klu die mati malam nih, sempat la kirenyerrr die BERTAUBAT~~~ T_T cedeyh utk mak bapak dieeeee~

NAZ said...

ada jugak manusia camnie

applesakura said...

manusia akhir zaman kot~~~ adoiiii..sgt pelik~~

PEREKA CERITA said...

apa kes terbaru pasal dak ni ek??? dengar citer ada yg wat laporan polis??? dah kena tangkap ke die???

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!