Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

korang penah dengar x ttg rambut style "BUKU TEKS"?

hah! tajok di atas xder kene mengene lgsung dengan gmbo di atas
HARAP MAKLUM!
(nih lah aku pada arinih!!!... amacam???ok x??? g keje dengan serba nan biru!yeah!) 
BIRU nih bukan color yg sesuai utk aku pon~ but just
try, test, cube & uji jeeee hee

---------------------------------------------------------
berbalik kpd tajok perbincangan kite pada arinih iaitu
rambut macam "BUKU TEKS"!!
muahahahhahahahahhahahahhahahahhaa
korang taux ape tuh?? penah dengar x??

mungkin aku je kot yg agak kuno disini yg XPERNAH DENGAR..adoiii
1st time aku dengar beb! heheheheehe sgt xboleh blah!
muntah darah aku ketawa semalam~~~ adoiiyaiii

nih pon aku TERdengar time kusyuk tengok JOMHEBOHlah tuh!
pengacara die boleh plak tersembul kata2 tuh... adeyh~ 
ketawa terbahak aku depan tv..
nk wat post ni semlam,tp mata mengantok sudah~~~ hee 
(pemalas sbnrnyerr lalalala)
(pic dirompak dr google..hik)

time tuh si pengacara tuh sebut ttg band budak2 zaman2 dulu..
Newboyz, Boboy & Q-face dolu2 tuh
sememangnyer zaman "BUKU TEKSlah tuh!"beb haks!

korang penah wat rambut "buku teks ke???"
hah! baek mengaku cepat! hehehehe
alah! cun gak klu korang buat what~~~..

cume~~....
ada sesetengah pompuan tuh amat sesuai la buat rambut 
ala2 "buku teks" nih
contohnyerr awex nih...
tp klu dah xsesuai tuh...
jgnla menanam angan2 menjenin plak..
kang mau sume org koma 20minit akibat tengok korang~
jgn buat pasaiii wooooooo

lelaki pulak?? ermmm
apekate korang try je la style2 lain... lupekan style "buku teks" ini

buatlah ala2 pacak ke, ala2 tomok ke (saham skunk nih weii),
xpon botak terus!!! pon style jugak beb!
nmpak ganas ala2 bonzer! kikikikiki
(yg bonzer tuh, jgn perasan lak..eleh2 senyum2 konon~~~cit)

soooo...kesimpulanyerrr..
mungkin skunk rambut ala2 "buku teks" nih org dah xlayan..
tp maner tau, nanti sytle nih dtg balik~~ haaaaaa
samala macam 
rambut ALFRO + sluar begggy + spekky GABAN BESAU!!! 
sudah dtg SEMULA!!! 

tepok dada tanyerlah selera~~
yg xder selera nk makan tuh, boleh la g makan skunk yek~~ lalala

applesakura

19 komen best!:

applesakura said...

nk try jugak rambut ala2"buku teks" tp xsesuai la plak~ hehe

morriss said...

hahaa.. kenapa la kasi nama buku teks..
saye terpakse mengaku, saye tak pernah buat rambut macam tu.. heeee~

Unknown said...

hahaha...

lawak tul..teringat zaman skool dlu...
cz dak2 kelas aku ramai wat rambut buku teks

ashkun said...

saya penahh hehe..siap de ramos kt depan lg mcm kuih pau ^__^

applesakura said...

hhehehhee pensel kontot : hahahaha tauxper.. aku pon ramai dorr dulu hehehehehe

morris: eleh2 akutau ko nk mengaku kan??eleh2..segan2 konon~~ cit! hee

applesakura said...

hehe ash! adoiiiyaiii penah????!!!! waw!!! ramos macam pau?????!!! muahahhahahahahhahahahaha hek~ tercekik~ hee

Lucy S. said...

first time dga istilah buku teks :))

Anonymous said...

oi!!!dlu aku ske tau bdk2 rambut style buku teks..skema!!ahahaha

applesakura said...

ko impish_yatie...budak2 rambut style ape je yg ko xsuke??hahahah sume ko suke haks...sengal ko nih... yelah, sulu style kot hehehehe..

Alynn Notnot : hehehe sedap name~ heee..1st time??hahaha aku pon br je cipta nih muahahahhaa

applesakura said...

"buku teks" pon, ader gak org minat dorrr hehe

NAZ said...

hahahaha style ni dulu popular tapi sekarang macam orang bodoh rasa nya

MR.Z said...

cute gak yek owner blog ni..hehe..
dulu pernah buat time budak2 dulu pastu dah tukar ke korean sikit..haha

applesakura said...

naz:
hehehhee tuh la tuh.. klu skunk.. mau pengsan menonton mereka! heehhehe

mr.Z:
aik, sempat lagih kipas mengipas yek hehehe
muahhahahahaa penah ke jugak buat ala2 buku teks?? kkikikiki.. adeyh~~ korean?waaaaa ansem! hik

RaafikJahat said...

ke rambut u yang tersimpan disebalik tudung itu pun terbelah tengah ? hahahahaha. :p

applesakura said...

hehe
alamak~~~ kantoii sudaahhhH~~~~ hehehhee malujerrr hikhik

RaafikJahat said...

malu apanya ? relax. tak kan kecohkan pun. hahahaha. :p

applesakura said...

muahahhaha
bunyi mcm ko familiar gilerr ngan aku haks
kite jiran yek???hahhahaa

RaafikJahat said...

yeah, kita jiran. aku yang stay kat sebelah rumah cina bwk keta honda hijau tu. hahahahah.

applesakura said...

lah..
ko kerr uprnyerrr????
cantik sungguh kete ko tuh..bersinar2~ hehhee

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!