Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

Hari ini dlm Sejarah: Album CD pertama aku beli seumur 24tahun aku idop! kikikiki

hah! tengok gambo pon tau dah kan..hehee
aku BERJAYA gak bli Album terbaru FT! yeah!!!
1st time beb lam seumur hidup aku nih...
bukan senang nk buat aku sedekah duit aku free2 kat artis2 nih..
artis fav pon aku xder..
tp klu setakat lagu2 tuh, BELAMBAK laa aku LAYAN...
artis??? heh! hampeh semuanyerrr..
haram aku nk SUKE.
tp, wah! kali nih, aku SURENDER beb!
"BANGGA LAXXXXX bler dpt bli..kuikui" sebab??....

sebabnyer??
dah klu dah minat tuh, nk wat camnerrkan??? kikiki
memang xder jawapan specific dr aku punyerrr ... heee "xdapek derrr.." lagih pulak, namenyer pon CD pertama seumur idup aku bli! kompom la aku TERUJA + BELAGAK! hehehe pakai duit HASIL TITIK PELUH sendri pulak tuh~~~ waaaaa kikikiki

oleh kerana die ader kuarkan 2 Design Cover Album, aku jadi rambang mata beb!!!! waaaaa.. rase cam nak bli dua2 jer.. tapi, kang soru missed cll lak~ aiyaaa hehe jadinyerr... aku wat keputusan utk bli Cover Album putih! fuh! legaaa blerr dah bayar~ >.<

ALBUM pertama yg akan berada dalam "NEW BABY CAR" aku hee
klu korang pandai, aku angkat kete ape??? ...hahahaha lalalala
jwpannyerr????....
kereta sorong! haaaa...ting*ting*
bg yg nk tengok design book lyric die..
haaaa..nih~
kat bawah nih~~~...~
design2 die sume cool2 beb.. SEMPOI~~
ebery page pulak tuh! aku sgt teruja!
+
plak dapat POSKAD free, gamboo FT lax! wah!
refer gambo pertama kat ats yek
apelagih, jadi koleksi bertampal di dinding bilik aku tuh laaaa.. hee
xmungkin aku nk gune...
kang klu aku antar pos kat member, silap2 pakcik kat pejabat pos tuh dah kidnap dulu dah! wah2 heehhee acahje! lalalalala
buat yg xtau,
sume keje conteng2an aku, memang dinding la
"tempat simpanan" terbaek utk harta benda kertas2 aku nih heee
Aku tengah gilerr layan lagu
"HANYUT"
dan
"SEMESTA"
sblm tdo, kompom aku dgr..
lebih kurang cam BedTime story sblm tdo laaaa muimuimui~
pastuh baru aku boleh, BOOM! kikikikikiki
lagih layan dr lagu "Selamat Malam"...

akhir kate, majukanlah musik industri tempatan! Exspecially Faizal Tahir laaa muahahahhahahaaaaa

klu bukan kite yg naek kan, sape lagih kan??kan?? hehehe
caw!

applesakura

2 komen best!:

ielamorry.om said...

wah FT!!!!!

farah minat FT ke? aihhh~~

kita gile minat FT gak~ T_T
first time minat dia masa dia dlm oiam lg. firstime terpaut hati nak minat dia after tgk dia depan2 kat mahkota parade melaka, time dia promote diri dia for oiam. huu. kite ngan adie masa tu, kite tgk die langsung tak berkelip. haha. tgkap gambar pun suh adie, tamau terlepas pndang dia nyanyi sekejap pun. :P poyo je. lalalalala~

adoi. naseb dah kawen FT ni. kalau tak~~~ cewah :P

tp kan, iela prefer prev album dia lagi than this new one. but enjoy jugala lagu2 baru dia ni~ but anyway, love the bulat-FT logo tu kan~ :D

applesakura said...

wah!!! ielaaaa..kite geng!!!! hehehehhee

a'ah minat gilerrr!!!!! samelah..minat gilerr suara die dr dulu~
cume skunk nih jer br terbukak ati nk bli cd.. kikikikikiki..
last album die sgt best lorr!!! yela.. HANGAT dipasaran la katakan~~ heee
die xmenang oiam pon xper..kan?? sbb die mmg dah superb! salut!!!!

jelesnyerrr iela dpt snap gambo die..T_T waaaa..
akan ku usaha! yah!

p/s: mujur dh kawin~ klu x...sudah lamer ku takel~ muahahahaha angan2 nk tinggi la plak~~~ (malu~malu~)

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!