Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

ya ampun!!! mengapakah ini yg harusku hadapi....


Arrrghhhhhh!!!
mengapakah???? kenapakah??? bagaimanakah???
waaaaaa
aku dapat letter!! mak aku kate, 
"alon, GOOD NEWS!!!" good news??

aku ader exam SPA selasa nih!!!
utk job Pereka B41
arrghhhh adoiii..
good news ke tuh??? tuh MERANA news namenyer~~waaa

otak dah tua2 cam otak aku nih xberfungsi sudahhhh
ini plak nk amek exam??? ayoooooyoooo

Bahagian I - Lukisan..
memang lah aku sgt xcelent abis bab2 nih! hik (yoyo o0o0o0 jerr kui)
org lidi aku sgt lah terer!!!! 

Bahagian II - A-Pengetahuan Am 
erm....tengok berita pon idok.. iini kan pulak nk di soal siasat ttg
sejarah mlysia, isu semasa (Melodi aku tengoklaaaa hehe)
hampeh, haramnyerr aku nk tau~~ waaaaa

Bahagian II - B- Mari kite berKARANGAN! yeay!
Spm pon cukup2 makan karangan aku weiii...
adoiiii..apela yg aku nk carot nih nanti~~~
karangan "Aku sebuah kereta" boleh laaaaa... aiyaaaa!

p/s: saper2 ader pengalaman + penah amek exam nih... 
"Sifu!!!! tunjuk ajarku sifu!!!!"

yek2? korang baek ati kan??? hik maceh~
aku blanjer aiskrim patah! yek  heee


applesakura

9 komen best!:

tujuhhariseminggu said...

gud luck la ye.... :)

NomborSebelas said...

selamat menjalanji exam spa :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

NomborSebelas said...

selamat berxzam SPA erk :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

RaafikJahat said...

sorry lah tuan kedaung, saya takde pengalaman dan tak dapat nak beri tunjuk ajar. yang hanya boleh diberi hanyalah ucapan semoga berjaya. :)

applesakura said...

thanks Tujuhhariseminggu, Sebelas! hehehehe maceh bg support hee

uik xRaafikx hee wah! maceh jugak kerana bg semangat!!! nkwat cmner kan... kene usaha gigih skit la nmpaknyrrr kuikuikui

thanks again guys! hee

ielamorry.om said...

farah~~~~~~~~~ good luck! hee.
dulu masa SPA exam yg iela sit tu soalan math pun ade. ni kira ok la ni. tade soalan math. hehe. Ala, soalan dia macam soalan SPM je. so, don't worry :)

you can do it! :D

MR.Z said...

gud luck to u yek :)

Aus MeLankoLik said...

hahaahak , gudluck la , aku exam final taw la kat U aku , hahahak

applesakura said...

thannks iela...heee... erm soalan utk pengethuan am die pelik2 x??? rase2 senang x???hehehhee ok.. thanks iela..doakan fara yek hee

MrZ..thanks =)

AusMeLankoLik, hehehhee ko pon exam???g.luck! hikhik2 samela kite~

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!