Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

apabila aku dh naekkan "sepanduk" berhias aku...

Soorrryyyy sesangat..sebab arinih, aku TERPAKSA naekkan 
1 sepandok yg mengatakan bahawa seeee nyerrr....sayerr


"xder mood~"

waaaaaaaaa...maaf..ini adalah kesinambungan entry smlm,
kerana masih lagih, dalam mood SAKIT GIGI!

bak kate member aku, "mau 3,4 hari lah jugak~" T_T waaa
terimakasih lah kpd kamu pedo..kerana memberi kata2 smngat sperti itu
dan juga kredit kpd abg Jambang sebab sudi bekongsi
GAMBAR gigi die yg telah berjaya dicabut
sebab xmuat nk duduk lam mulut die!
terima kasih banyak2..
dan ianyer berjaya mbuatkan aku loya 3minit~ clap!
 clap! argh

sungguh sengsara aku rasa~

dr sepandok berhias diwajah tulus ikhlas aku nih pon
dah tergambar jelas kekusutan & keBLANKan aku kn?
ada request nk tgok muke blank aku? hahahaha
ANDA DISARANKAN AGAR "JANGAN" melihat aku dikala ini... >.< 
jangannnnnnN~~~~ takot bisa buat kamo koma 2mini
t jer hik

dah lah
keje menimbun
design nk kene siapkan
idea pon x 'dtg' lagih
gigi sakit...
gigi sakit...
gigi sakit...
xdemood nk senyum..
nk mkan jgn citew la... nk nganga mulot pon xdapat beb~
waaaaaaa
sgt sengsara~~~~

soooooo ape gambar yg sesuai nk ceriakan
mood aku hari nih yek?
lalalalalalalalaa

jeng33! tadaaaa~


WAHH!HHH!HHH!H!HH!H!!!!!!
it was sooo cool!!!!!!! coolll design!!!damn like it!


Montage series dengan new MSC350-BK/NT dan new Talman model TCY10EDX-MB

jgn tanyer aku kenapa..
sebab 1 info yg mungkin ader yg tau,
dan yg member2 blogger aku xtau, 
I'm really DAMN obsess ngn gitar! just make me melt
~~
xspecialy letric guitar! but little "gitar kapok" pon ok gak
just soooo damn cool bg org laki yg pandai main gitar weiii..

tp klu diberikan pilihan aku dapat memiliki
guitar 2010 LIMITED MODEL of Spring Special Talman
BLACK PURPLE nih pon jd lah~~~ kikikiki

amacam??
angan2 aku tinggi melangit kan?? hehhehee


applesakura

6 komen best!:

ielamorry.om said...

wah~~~ tatau farah pandai main guitar punnnn~ haih, nak tgk farah main~ pls pls pls. kite teringin nak belajar main~ tapi tak reti2, benak kot~ T_T tsk.

yu, kite pon cair ngan mamat yg main guitar ni. wahahaha. tettt :P

sabar je la ey sal gigi tu~ tu tandanya....farah dah jadi big big big girl~ hee :D

ielamorry.om said...

wah~~~ tatau farah pandai main guitar punnnn~ haih, nak tgk farah main~ pls pls pls. kite teringin nak belajar main~ tapi tak reti2, benak kot~ T_T tsk.

yu, kite pon cair ngan mamat yg main guitar ni. wahahaha. tettt :P

sabar je la ey sal gigi tu~ tu tandanya....farah dah jadi big big big girl~ hee :D

applesakura said...

hikhikhik!!!
fara pon dalam usaha mengasahkan bakat terpendam nih~~~
hee..t kite nyanyi siap main gitar time befday ak iela.. amacam??heheehe

T_T tau xper...sakitt... but bak kate iela, i'm a big2 girl now! hee yeay!!!

Jogger said...

huhuhuh mood lari ker?? nnt kejar yerk? sy pun melted gak bila tgk awek2 main giter... sbb sy x tau main...muhahahhaha

applesakura said...

hehehehehe..nih dah kejar dah... hee dah pelok dah mood tuh~~~kikikiki... melt kan?? hehe.. SAMA!!!! haks

Mario said...

wow...gitar sgt best... cbox dia tak kluar...
hehe http://pangkin4rest.blogspot.com/

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!