Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

persoalan: global warming sgt ke skunk ni wei???

hah!
alamak! sluar kecik sape tersangkut2 nih... adeyh~~~
klu ader nk saman aku sebab gambo 18sx nih, hah!
aku awal2 nk bagi taunih...
"mak cik nih, dalam bank die ader 20sen je..."
haaaaaa...

lagih pon... blog akukan..suke ati aku laaaa
xsuke?? tutup mata yek..
scroll down.. pastuh sambong balik baca~ jgn tutup trus~
durjana namenyerr tuh weii..hikhik

dah2
sambong balik...
hah! tengok tuh... sgt33 lah ketara pebexaan zaman dolu ngan skunk.
.
gambo tuh sampai 2006 jerrr..
sengaja je org tuh xnk buboh 2010..
paham2 laaaaa... agak2 tinggal ape yek??
hah!!! sila gunekan imaginasi korang yek~
klu gune imaginasi aku nih... heh! sememangnyerr
yg TERBAEKKKK lah! hehe

klu cite bab pemakaian nih, 
cukuplah klu aku bg contoh time Dinner!
Annual Dinner ke, candle light dinner ke...
segala2 jenis dinner lah... termasuklah Dinner set! hah
adik beradik la tuh..

dulu

pegh!!! dulunyer dress ala2 zaman2 ZORRO gituh~~..
bagi aku ianyerr sgt cute! yela...
cukup laboh! sampai dah leh sapu lantai, 
cukup kembang! sampai leh jadi pelampong keselamatan
cukuplah segalanyerrr! secukup raselah bak kate mak aku~
sampaikan jaring jala pon die tarok kat topi..
punyerrlah nk bertutup~~~~

skunk 
(sorrylah ejaan milineum sgt)
"maaf...sayer bukan promoter baju... harap maklum~"

hah!
ternganga????haaaa puji skit..baju nih sgtlaaa lawa!!!!
meyh2 beli meyh~

PERKENALKAN...
nih lah baju zaman GLOBAL WARMING yerr adik2~
baju ala2 baju aku 
 time nk tdo~~ time aku kecik2 dolu.. siap reben bagai..
pendek xhengat... 
yela..nk kasi angin masuk...sejuk skit~

cume skunk nih bezanyerrr..
ianyerrr dipakai di otel2 & event2 luar
pelik~ kat otel bukan ader aircorn ke????

bak kate mak aku : "boleh yek diorang pakai kain perce kuar umah???"
mak aku yg ckp yek~~~
sorryla..mak aku memang suke omong2 kosong nih... hehe

buat yg xtau,
kain perca= kain lebih2 yg nenek2 kite cantum2 wat selimut tuh~
dan skunk... baju2 kain2 perce nih lagih MAHAL dr cadar selimut aku~
aku br survey harga die smlm~ lalalala

p/s: jadi kesimpulannyerrr... adakah pemakaian kite nih 
adalah kerana GLOBAL WARMING???
rasenyer xkot... cume manusia yg semakin 
"GLOBAL" a.k.a up-to-date...

masalahnyerr...up-to-date KERRR kak??????

sekian dr bilik berita xbertauliah

applesakura

6 komen best!:

Astromas said...

Tu la dunia da makin panas. tu yg sume makin kecik tu..hehe

applesakura said...

hee
tepok dada tanyerlah selera makan anda~ lalala

applesakura said...

hah!
itulah tuh... abis sume diorang kasi kecik..
pulak2 badan makin besar~~~ heh! lagih terbaek~~

Astromas said...

Ko nis suke sgt perkataan terbaek eh? hehe

Fatin said...

hah.. bkn global warming nie. global x cukup kain. itulah makin singkat+kecik2 je bju.. jimatlah kain demi masa hadapan.. hikhik..

applesakura said...

hee
astromas: haaaa..itulah tuh.. ko persaan yek aku slalu gune ayat tuh???wah!!! sgt fokus kamooo nih~~ hee
miss_cupcakes: hehehhe SANGAT xcukup kain dorrrr..
tuh lah!!! nk PELIHARA alam sekitar, diri plak xterPELIHARA~ aiyaaaa

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!