Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

slalu aku mengeloh, arinih aku ata sinyummmm~~~wee

nk tau kenapa aku TERsiiiinyuummmmm jer arinih???? kikikiikiki
"kerana terkejut mendapat adiah dr client aku~"
muahahahhahahaa
taaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~
ingatkan 1 jerrr barang... upenyerrr sampai 3...
adoiii..macamlah aku nih wat keje yg sungguh bersusah payah~~ hee
(tp memang bersusah payah pon weii.. balik mau kul11 mlm gak laaaa lalalala)
berbaloi2~~~~~~

(bak kate mak aku, "bg la, bunge vantage ros yg lagih1~~")eleh mama nk kidnap la tuh....cit~ hehehehe


Holland Chocolate + siap kad tuh~~~ wah!
dah mcm ala2 admmiier time skolah2 dulu~~~lax wkikikiki!

p/s: motif aku berkongsi cerita ini, keje tuh biarlah bersungguh2 + ikhlas.. yela, kite xtaukan, sbnarnyerr disebalik ssh payah kite tuh, sebenarnyer ada jugak MANISnyerr.. hee

hehehe..makin bersungguh2 plak aku keje kikiki

applesakura

4 komen best!:

saya_arief said...

nak adiah jugak.

Abd Rahim said...

Betul2..sangat sokong keje mesti ikhlas...

Unknown said...

wah..
bestnya kan kalo keja dpt mcm tuh..

huhuhu...
trasa kna appreciate ngan client..
mst mo hardworking tuh

applesakura said...

hehehehehe

Mikko..hee itulah tuh terasa diappreciatelaaaa jugak heee br la senyum je slalukan? hee

mr Kamikaze..haaa..tauxper..musti kene ikhlass wooo hee

saya_arief..hee haaa..nak?? esok sampaila tuh...kikikiki

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!